Jessica Alba

Jessica Alba w kampanii Breakfree – wideo

Jessica Alba, wraz z marką Braun, której jest Ambasadorką, rozpoczęła globalną kampanię – Breakfree. Inicjatywa ma zachęcić kobiety z całego świata do wzajemnego wsparcia i pozytywnego myślenia o sobie, tak aby kobiety poczuły się w swoim ciele jak najlepiej.

Kampania została oparta na przeprowadzonych badaniach*, których wyniki pokazały, że wzajemne osądy kobiet mogą stać się kluczowym czynnikiem prowadzącym do zwątpienia i braku pewności siebie. Wzajemne, pozytywne wsparcie ze strony innych kobiet działa niezwykle motywująco oraz sprawia, że kobiety myślą o sobie w sposób pozytywny, co umacnia ich pozycję w społeczeństwie.

Dr Julia T. Wood, profesor nauk humanistycznych na Uniwersytecie Północnej Karoliny, komentuje wyniki badań: To, co mówią o nas inne kobiety, ma ogromny wpływ na to, w jaki sposób myślimy o sobie. Każda opinia może pogłębić nasze wątpliwości lub zbudować poczucie pewności siebie. Ponadto, gdy udzielamy wsparcia innym doświadczamy samych pozytywnych emocji.

Alessandra Dolfini, Global Braun Marketing Director, wyjaśnia: „Nasze produkty do pielęgnacji charakteryzują się innowacyjnym designem oraz doskonałą wydajnością, pomagają kobietom poczuć się i wyglądać pięknie. Jednak mamy świadomość tego, że wiele z nich wątpi w siebie. Nasza kampania ma zachęcać kobiety do wyrażania pozytywnych opinii o innych kobietach oraz zaprzestania wydawania negatywnych osądów. Rozpoczynamy kampanię pod hashtagiem #breakfree. Chcemy dać początek pozytywnemu ruchowi, dzięki któremu kobiety będą mogły wyrazić podziw oraz wzajemne, pozytywne wsparcie. Ruch, który będzie nie do zatrzymania.”
Nowa, globalna ambasadorka marki Braun Jessica Alba, także przyłącza się do kampanii: „Jestem podekscytowana możliwością współpracy z marką Braun w ramach kampanii #breakfree. Tym bardziej, iż wiem, jak wspaniałym uczuciem jest wsparcie innych kobiet. Dlatego proszę kobiety o dzielenie się nim z każdą z nas: z mamą, przyjaciółkami i znajomymi, wszędzie gdzie jest to możliwe. Dajmy sobie siłę do przezwyciężenia samozwątpienia. Pomyślmy o kobietach, które podziwiamy i powiedzmy im o tym już dzisiaj!”.

Jessica Alba PR Image 2

Jessica Alba PR Image 4

Przypisy
* Badanie przeprowadzone przez Instytut Brighthouse na zlecanie marki Braun w marcu 2014 r.
** Badanie przeprowadził Instytut Brighthouse. Działaniami kierowała Dr. Julia T. Wood, profesor nauk humanistycznych na Uniwersytecie Północnej Karoliny. Dr. Wood zajmuje się badaniami, które skupiają się na płci kulturowej, komunikacji, kulturze oraz teoriach feministycznych. Od rozpoczęcia pracy na swoim wydziale w 1975 r. wydała już 24 książki i 70 rozdziałów w książkach, takich jak Gendered Lives oraz Sage Handbook of Gender and Communication.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_youtube id=”xYKDifsFrD0″ width=”600″ height=”350″ autoplay=”no”/][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top