zimowy brak energii

Jesienno-zimowy brak energii i jak temu zaradzić

Są ludzie, którzy dbają o swoją kondycję przez cały rok, zapewniając sobie odpowiednią dawkę ruchu. Receptą na niepogodę może być basen lub siłownia. Zimą natomiast można uprawiać masę sportów na śniegu i lodzie.

Większość osób jednakże funkcjonuje cyklami: od kwietnia do września w miarę aktywnie, a od października do marca – sen zimowy. Czy zaliczasz się do tej grupy?

Chłodna pora po prostu zniechęca niektórych do działania. Ale wtedy organizm słabnie, jest podatny na choroby i w efekcie mamy jeszcze na dokładkę przesilenie wiosenne. Taki półroczny zastój odbija się na funkcjonowaniu mięśni, układu krążenia, a także układu nerwowego. A im bardziej organizm słabnie, tym bardziej nic się nie chce, czyli błędne koło. Przynajmniej częściowo można temu zapobiec!

Potas to pierwiastek, który ma pierwszorzędne znaczenie w gospodarce elektrolitycznej organizmu. Już minimalny jego niedobór odbija się na samopoczuciu, a większy jest nierzadko przyczyną poważnych chorób. Potas pomaga m.in. w:

  • prawidłowym funkcjonowaniu mięśni,
  • utrzymaniu prawidłowego ciśnienia krwi,
  • prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego.

Dbałość o prawidłowy poziom potasu da z pewnością lepsze efekty, niż wszystkie napoje energetyczne razem wzięte. I zmobilizuje do ruchu!

Cytrynian potasu 300 mg x 100 tabletek VEGE – marki Aliness, to najlepiej przyswajalna forma potasu, rekomendowana również dla wegan i wegetarian. Opis produktu znajduje się na stronie producenta:

https://aliness.pl/pl/p/Cytrynian-potasu-300-mg-x-100-tabletek-VEGE/83

Podziel się wiadomością:

Polecamy również