mop campaign3

Jeff Bridges i Amber Velletta w kampania Marc O’Polo

„Follow Your Nature” to główne hasło filozofii, towarzyszące marce Marc O’Polo od ponad 46 lat. To ono było inspiracją do stworzenia pierwszej kolekcji, skierowanej do osób z wyczuciem stylu, które jednocześnie nie skupiają się nad chwilowymi trendami. Tej idei marka został wierna do dziś.

Dlatego do tworzenia kampanii zapraszane są szczególne osoby, utożsamiające się z filozofią i stylem marki, ale także inspirujące innych. Stąd po raz kolejny wybór Jeffa Bridgesa – aktora i muzyka jako twarzy kampanii, który w tym sezonie, wystąpił w roli projektanta Marc O’Polo, przygotowując kolekcję t-shirtów i bluz. Damską stronę kampanii reprezentuje, po raz drugi, Amber Valletta.

Aktorka i modelka wyśmienicie wpisuje się w kobiecy i casulowy styl kolekcji, dodając jej świeżej i niewymuszonej elegancji. Za proste, ale niezwykle wysmakowane zdjęcia odpowiedzialny jest Mario Sorrento – jeden z najbardziej znanych na świecie fotografów mody. Poprzez zwyczajne, na pierwszy rzut oka, portrety udało mu się pokazać osobowości dla których hasło „Bądź wierny sobie we wszystkim co robisz” jest najważniejszą filozofią życia.