infografika kobiety

Jakich treści kobiety szukają w Internecie?

Zdrowie, dom i rodzina” to najpopularniejsza kategoria tematyczna stron www wśród Polek. Z kolei internautki z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii, Ukrainy i Węgier najczęściej szukają w sieci przepisów kulinarnych, serwisów kobiecych i parentingowych, a także stron lifestyle’owych.

Tak przynajmniej wynika z badania Gemius, który sprawdził, czego kobiety z wybranych krajów szukają w sieci. Okazuje się, że w Polsce największym zainteresowaniem wśród internautek cieszą się serwisy poświęcone tematom związanym ze zdrowiem, domem i rodziną (63 proc. internautów na stronach z tej kategorii to kobiety). Podobną popularnością mogą się pochwalić również strony e-sklepów, które w swojej ofercie posiadają odzież (62 proc.). Natomiast wirtualne kartki i pomysły na życzenia przyciągają 60 proc. polskich internautek.

Serwisy dla kobiet, poświęcone ciąży i macierzyństwu, są najpopularniejsze w Czechach (62 proc. internautów odwiedzających te portale to kobiety) i na Słowacji (56 proc.). Styl życia to temat numer jeden wśród użytkowniczek sieci z Mołdawii (63 proc.) i Turcji (53 proc.). Z kolei strony z przepisami kulinarnymi przyciągają największą uwagę Bułgarek (64 proc.), a internautki z Ukrainy w sieci szukają przede wszystkim przepisu na zdrowie (62 proc.). Na Węgrzech tematem, który cieszy się największym zainteresowaniem jest luksus. Niemal 59 proc. użytkowników stron z tej kategorii tematycznej to kobiety.

A Czytelniczki ModaiJa? Jakich treści Panie szukacie w naszym serwisie? Napiszcie, prosimy, w komentarzach i mailach, czego szukacie. Postaramy się zapewnić dokładnie to, czego Paniom potrzeba w naszym serwisie!

Poniżej infografika prezentująca wyniki badania

infografika kobiety

Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego przez Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki korzystają z sieci. Badanie jest prowadzone zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.