brendopl

Internetowy pasaż modowy – 3000 sklepów w jednym miejscu!

Internetowy pasaż modowy – 3000 sklepów w jednym miejscu!

Rozwój rynku e-commerce w Polsce

Badania statystyczne pokazują, że Polacy coraz chętniej decydują się na robienie zakupów przez internet. Wartość całego rynku e-commerce jest obecnie szacowana na około 25 mld zł. Najchętniej za pośrednictwem internetu kupowana jest odzież, obuwie, książki oraz artykuły z kategorii zdrowie i uroda. Duże perspektywy rozwoju powodują, że co pewien czas pojawiają się nowe sklepy, oferujące sprzedaż produktów online. Na ich tle wyróżnić można przede wszystkim serwis brendo.pl. Na czym polega jego wyjątkowość?

Internetowy pasaż modowy i jego charakterystyka
Mówiąc obrazowo, jest to olbrzymia, internetowa galeria handlowa, w której odnaleźć można produkty około 3000 sprzedawców. To nowatorskie podejście umożliwia przeglądanie, porównywanie i kupowanie produktów markowych, jak również tych oferowanych przez mniej znanych producentów. Wszystko odbywa się w jednym miejscu, więc nie ma konieczności żmudnego przeszukiwania stron internetowych kolejnych sprzedawców. W związku z tym, że oferta serwisu jest tak bogata, wprowadzony został podział na kilka głównych kategorii tematycznych. Wygląd interfejsu jest przejrzysty i intuicyjny, dostosowany do urządzeń mobilnych, co powinno w szczególności ucieszyć wszystkich posiadaczy smarfonów.

Najważniejsze cechy internetowego pasażu modowego
Oczywiście w przypadku serwisów specjalizujących się w wyszukiwaniu i porównywaniu produktów, niezwykle istotna jest intuicyjność i wygoda obsługi. Pasaż modowy brendo.pl pod tym względem prezentuje się bardzo dobrze. Ciekawym pomysłem jest umożliwienie wyszukiwania produktów po ich kolorze. Niby drobiazg, lecz z pewnością spodoba się przede wszystkim paniom, które przy komponowaniu swojego ubioru, nie będą musiały przeszukiwać setek produktów. Wystarczy, że zawężą poszukiwania do danego, interesującego je koloru. Pozwoli to oszczędzić czas i wybrać najbardziej pasującą rzecz.

Pewną wadą serwisu jest natomiast brak możliwości sortowania wyszukanych produktów według cen, od najniższych do najwyższych lub odwrotnie. Taką funkcjonalność mają popularne porównywarki cen i wydaje się, że jej wprowadzenie w przypadku pasażu modowego również miałoby sens. Wszak nikt nie lubi przepłacać, a cena często pozostaje istotnym kryterium zakupu produktów.

brendopl

Scroll to Top
Scroll to Top