sto lat marki Keds

Inspirujące kobiety na sto lat marki Keds

Keds hucznie świętuje swoje okrągłe urodziny. Z tej okazji zaprosił do współpracy silne, przedsiębiorcze i inspirujące kobiety. Tak powstała grupa „Keds® Collective”, której przedstawicielki zostały ambasadorkami marki i wystąpiły w jej kampanii na wiosnę i lato 2016.

Piosenkarki Ciara oraz Tori Kelly, aktorka Allison Williams i modelka Cailin Russo to niezwykłe kobiety, których dokonania zostały dostrzeżone przez markę Keds. Każda z nich wywarła wpływ na otoczenie i osiągnęła sukces w swojej branży. Samo miejsce ogłoszenia nowej kampanii – nowojorska giełda, której sesję w ubiegły wtorek zamknęła Ciara, pokazuje, że rola kobiet jest nie do przecenienia.

To nie pierwszy raz kiedy marka wybiera nieprzeciętne kobiety na swoje ambasadorski. Keds od zawsze współpracuje z indywidualistkami, wyrazistymi osobowościami z różnych dziedzin. Od 2012 roku twarzą Kedsa jest Taylor Swift. Wcześniej z marką związane były m.in. Audrey Hepburn i Marilyn Monroe. Buty sygnowane charakterystycznym biało-niebieskim logotypem nosiły także Jackie Kennedy-Onasis i Yoko Ono.

„Keds® Collective” to kamień milowy, kolejny ważny etap w historii marki, będący kontynuacją jej dotychczasowych działań. Keds nigdy wcześniej nie zdecydował się na współpracę z wieloma ambasadorkami w tym samym czasie. Setne urodziny są świetnym pretekstem do zaprezentowania nowej inicjatywy marki i przypomnienia światu o sile kobiet.

Keds powstał z myślą o kobietach. Hasło marki brzmi „Ladies first since 1916”. Keds to jedna z pierwszych firm, które zadedykowały swoje produkty płci pięknej. Buty są dostosowane do potrzeb kobiet, pasują na każdą okazję, a ich duża różnorodność dodatkowo przekonuje do zakupu. Marka od momentu powstania stawia kobiety na pierwszym miejscu, kibicując im przy podejmowaniu nowych wyzwań i doceniając ich dokonania.

Scroll to Top
Scroll to Top