Boucheron

Ikona marki Boucheron – kolekcja Quatre

Marka Boucheron to synonim luksusu oraz rzemieślnictwa. Pierwszy butik powstał w Galerie de Valois w okresie rozkwitu Drugiego Cesarstwa Francuskiego. Założyciel Frederic Boucheron był światowej sławy jubilerem. Legenda głosi, że mieszkając w Paryżu szukał najbardziej nasłonecznionego miejsca, w którym mógłby zaprojektować swoje unikatowe cuda.

Znalazł je na francuskim Place Vendôme. Szyby narożnika pałacu przepuszczały pięknie światło co sprawiało, że odbijało się tak, że blask diamentów jeszcze bardziej się mienił. Poza rzemieślnictwem oraz luksusem marka Boucheron to synonim elegancji i klasy.

Ikoniczna kolekcja Quatre stanowi nieustanną inspirację dla projektantów marki. Cztery pierścienie z podstawowej linii to niezaprzeczalna esencja modernizmu. Łączy ona żółte, białe i różowe złoto oraz metodę zwaną PVD – polegającą na nakładaniu specjalnej powłoki na metal bądź inne szlachetne tworzywa. Warto wspomnieć, że jest to bardzo nietypowy zabieg, rzadko stosowany w produkcji luksusowej biżuterii. Wisienką na torcie są delikatne diamenty pave, które nadają wyjątkowego blasku. Ciągła reinterpretacja na przestrzeni lat nie oznacza nudy. Wierne klientki marki wiedzą, że każda nowa odsłona oferuje świeżą atmosferę kolekcji.

Na przestrzeni lat powstało kilka linii kolekcji Quatre, między innym Classique, White Edition, Black Edition oraz Red Edition. Na szczególną uwagę zasługuje pierwsza z nich. To ona inspiruje projektantów biżuterii do tworzenia nowych dzieł. Każda z kolekcji posiada swoją unikatową cechę, która wyróżnia ją na tle pozostałych.

W linii White Edition pojawia się nowy element, wcześniej niewykorzystywany w tworzeniu biżuterii czyli ceramika. Postanowiono połączyć klasyczne wzornictwo z nowoczesnością. Biały, rzeźbiony, ceramiczny pierścień to ikona tej kolekcji, która cieszy się dużym powodzeniem wśród klientek.

W Black Edition znajdziemy już elementy czarnego koloru. Również tutaj została wykorzystana ceramika. Klasyczna kolekcja w połączeniu z czarnym kolorem, oddaje hołd rzemieślnikom, którzy z największą precyzją nadają formę wysokiej jakości złotu. Zaś w kolekcji Red wprowadzono czerwoną ceramikę. Jest to symbol szczęścia oraz witalności w Chinach.

Po więcej modowych inspiracji i na zakupy zapraszamy do butików marki Noble Place w Galerii Mokotów w Warszawie oraz Centrum Handlowe Klif w Gdyni, a także do sklepu online https://nobleplace.pl/

Podziel się wiadomością:

Polecamy również