polską modę

HUSH Warsaw International eksportuje polską modę już po raz drugi!

22- 25 lipca wybrane polskie marki pod mecenatem fundacji HUSH Warsaw i Instytutu Polskiego w Dusseldorfie ponownie zaprezentują swoje kolekcje kupcom z całego świata na targach The Gallery w Düsseldorfie.

Zachęceni wynikami poprzedniej edycji zdecydowałyśmy się to powtórzyć. Wiemy, że na tego typu wydarzeniach należy być się co najmniej kilka razy by przedstawić się jako poważny kontrahent. Poprzednia edycja projektu zaowocowała 17 kontraktami o wartości blisko 45 000 euro i zapewniam, że teraz tylko podwyższamy sobie poprzeczkę”- mówi koordynatorka projektu Anna Pięta.

Tym razem projekt obejmuje targi The Gallery, na których siedem wybranych marek i projektantów zaprezentuje kolekcje na sezon SS 2017. Marki zaproszone do projektu to firmy gotowe na ekspansję zagraniczną i międzynarodowe kontrakty z uwagi na spójną komunikację, dobry produkt i możliwość zrealizowania większego zamówienia. Dodatkowo wyjazd do Düsseldorfu wiąże się z udziałem w szkoleniach sprzedażowych organizowanych przez fundację HUSH Warsaw, które przygotowują małe i średnie przedsiębiorstwa do profesjonalnej sprzedaży i zawierania kontraktów.

„Niemcy są oczywiście naszym głównym partnerem handlowym ale wiele osób nie zdaje sobie sprawy, że to Nadrenia z centrum w Dusseldorfie jest najsilniejszym ośrodkiem gospodarczym w kraju. Jest również ważnym miejscem lokacji polskich firm w Niemczech, które decydują się na ekspansję zagraniczną. Z tego powodu Instytut Polski w Düsseldorfie, we współpracy z Wydziałem Promocji Handlu i Inwestycji w Kolonii i fundacją HUSH Warsaw, już po raz drugi wspiera młode polskie marki modowe projektem „Ready to wear Polish brands?”, którego celem jest promocja polskiej mody jako istotnego elementu rozwijających się przemysłów kreatywnych w Polsce oraz pomoc młodym polskim projektantom w zaistnieniu na wymagającym rynku niemieckim“. – mówi dyrektor Dominika Świętońska, dyrektor Instytutu Polskiego w Düsseldorfie.

Marki biorące udział w drugiej edycji projektu READY TO WEAR POLISH BRANDS?

Cardio Bunny/ Kędziorek/ Orska/ Outfit Format/ Mara Gibbucci/ Rabarbar/ Studio B3.

Scroll to Top
Scroll to Top