HUSH Hello Spring

HUSH Hello Spring, czyli branżowe igrzyska za nami!

Już po raz ósmy odbyło się święto branży mody, czyli targi HUSH Warsaw.

W Zamku Królewskim zaprezentowano blisko 100 autorskich kolekcji, na sezon wiosna- lato 2016, które ponownie przyciągnęły kilka tysięcy osób poszukujących oryginalnych ubrań i dodatków z metką made in Poland.

Tym razem do programu targów dołączył dwudniowy, ambitny program edukacyjny, forum specjalistów branży mody – Fashion Talks x HUSH Warsaw. Przez cały weekend ponad 20 ekspertów dzieliło się wiedzą o prawie, finansach i komunikacji w modzie. Rozmawiano m.in. o źródłach finansowania marki, marketingu i wpływie trendów na sukces komercyjny marki. Gośćmi i prelegentami forum byli m.in.: Ania Kuczyńska, Olka Osadzińska, Anna Terej (Mercedes Benz Fashion Week), Ania Konieczyńska (Instyle), Grażyna Olbrych (Vu Mag), Justyna Duszyńska (Fashion Post), Andrzej Tucholski, Monika Kapłan, Karolina Gadzimska (La Mania) i wielu innych przedstawicieli marek i biznesów z działających na polu branży mody w Polsce.

Wydarzenie nie miałoby takiego rozmachu, gdyby nie odpowiedni partnerzy, którzy również przygotowali weekendowe atrakcje dla fanów autorskiej mody i personalizowanego designu. Dzięki Nissan Juke można było poczuć się jak projektant i skomponować wymarzone wnętrze swojego samochodu.

Ekipa Fashion Factory Capsule przeniosła nas w przestrzeń, w której z 30 rzeczy powstawało blisko100 stylizacji. W komponowaniu kapsułkowej szafy doradzały m.in. Paulina Krupińska i Maja Sablewska.

Nieliczni szczęściarze odjechali z HUSH Warsaw retro rowerami Le Grand, które można było wygrać w konkursie na najciekawsze rowerowe stylizacje.

A na deser po raz pierwszy, do tak szerokiej publiczności, wyszła kultowa marka Urban Decay, której specjaliści przez cały weekend malowali i doradzali, co będzie hitem makijażowym wiosna- lato 2016.

To były naprawdę emocjonujące dwa dni, a kolejne targi HUSH Warsaw już jesienią.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Nissan- sponsorgłówny 8. Edycji HUSH Warsaw Hello Spring

foto: materiały prasowe HUSH Warsaw[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Podziel się wiadomością:

Polecamy również