PODCZAS PARIS FASHION WEEK

H&M STUDIO S/S 2017 SEE NOW, BUY NOW FASHION SHOW PODCZAS PARIS FASHION WEEK – dużo zdjęć i filmik!

Wieczorem 1 marca, podczas pokazu mody w Paryżu została zaprezentowana najnowsza kolekcja H&M Studio “see now, buy now” S/S 2017 inspirowana siłą miłości, wdziękiem i pasją baletu. Po raz pierwszy, obok kolekcji damskiej, pokazana była również kolekcja męska.

„Stworzenie możliwości natychmiastowego zakupu kolekcji prezentowanej na wybiegu wyznacza nową erę dla branży mody. Bardzo cenimy bezpośrednią komunikację z klientami, jaką daje konwencja „see now buy now”. To sprawia, że moda jest jeszcze bardziej dostępna”, mówi Pernilla Wohlfahrt, H&M szefowa działu projektów i Creative Director.

Na potrzeby pokazu, betonowe wnętrza kultowego Tennis Club de Paris zostały przekształcone w ciepłą przestrzeń, dającą poczucie miłości i wspólnoty. Wśród gości pokazu znaleźli się między innymi Nicki Minaj, Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clémence Poésy, Caroline De Maigret i Sasha Lane. Na wybiegu można było podziwiać gwiazdorską obsadę, w tym Gigi i Bellę Hadid, Małgosię Belę, Adwoa Aboah, Amber Vallettę, Jordan Barrett i Luisa Borgesa.

W prezentowanej kolekcji uwagę zwraca balansowanie pomiędzy krawiectwem a liniami sportowymi – proste kroje i wełniane tkaniny występowały obok cienkich dzianin, obszernych jedwabi i półprzezroczystych rzeczy z nylonu, a falbany i obrania w kolorze jaskrawego różu były zestawione z monochromatycznymi anorakami i nową wersją sandałów trekkingowych.

„Dzięki tej kolekcji chcemy wysłać globalne przesłanie miłości. W tej kolekcji jest kilka ubrań, które wciąż przywołują słowo miłość, przypominając, co jest ważne. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, wszyscy potrzebujemy w życiu pozytywnych uczuć i myśli”, mówi Pernilla Wohlfahrt.

W wydarzeniu wzięło udział ponad 800 gości, a globalnie publiczność mogla oglądać show live w studio.hm.com oraz za pomocą urządzeń VR na kanale H&M w serwisie YouTube. Puentą pokazu był elektryzujący koncert The Weeknd, który zaprezentował takie przeboje jak Starboy, Can’t Feel My Face and I Feel It Coming.

Podczas pokazu działał interaktywny pop-up store, a jednocześnie klienci na całym świecie mogli dokonać zakupu kolekcji online na hm.com. Kolekcja jest dostępna w około 180 wybranych sklepach od dzisiaj (1 marca).
H & M Studio jest kluczową sezonową kolekcją H&M, z własnym dedykowanym zespołem projektowym.

Zobacz również: wszystko o pokazie H&M STUDIO S/S 2017 w naszym serwisie! (m.in. zdjęcia gwiazd z czerwonego dywanu, tzw. pierwszy rząd, zdjęcia backstage!)

Scroll to Top
Scroll to Top