Heidi Klum dla Franke

Setna rocznica istnienia koncernu Franke jest wspaniałą okazją, aby odświeżyć wizerunek i sposób komunikacji. Firma stawia na zmianę formy przekazu oraz prezentuje nowe podejście do wyglądu nowoczesnych kuchennych wnętrz. Heidi Klum będzie wspierać te działania w roli globalnej ambasadorki marki Franke.

Koncern Franke metamorfozę stylu przechodzi niezmiennie od stu lat. Z jednej strony korespondując ze światowymi trendami, z drugiej wyprzedzając je i tworząc nowe rozwiązania, jak również oryginalne kuchenne inspiracje. Heidi Klum została wybrana do roli ambasadorki marki, ponieważ reprezentuje sobą wszystkie mocne strony marki Franke. Jest elegancka i pełna uroku, z okładek popularnych magazynów kreuje światowe trendy mody i pozostaje niezmiennie ikoną stylu życia. Heidi Klum wypracowała sobie światowe uznanie za swój profesjonalizm i niezawodność, a także naturalne poczucie humoru, realistyczne podejście do życia oraz przywiązanie do rodziny.

Massimo Vismara, Marketing Communication Manager Franke Kitchen Systems wyjaśnia „Jako globalnie rozpoznawalna twarz, pani Heidi Klum kojarzy się wyłącznie z dobrym gustem i swobodną, naturalną elegancją, dlatego uznaliśmy, że jest idealna, żeby zaprezentować zarówno estetykę, jak i funkcje użytkowe naszych systemów.

Kampania z wykorzystaniem wizerunku Heidi Klum ma jeszcze mocniej inspirować klientów, architektów i projektantów kuchni w tworzeniu ergonomicznych, a zarazem pięknych kuchni na całym świecie.

Scroll to Top
Scroll to Top