Gwiazdy w szczytnym celu

W niedzielę w Oranżerii Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie Omenaa Mensah oraz platforma Mustache.pl zorganizowali charytatywny pokaz mody z udziałem gwiazd oraz ich dzieci. W trakcie pokazu zaprezentowano limitowaną kolekcję ubrań z wizerunkiem afrykańskich podopiecznych fundacji Omenaa Foundation. Dochód z ich sprzedaży zasili budowę szkoły dla dzieci ulicy w Ghanie.

Omenaa Mensah ze swoją fundacją Omenaa Foundation i platformą Mustache.pl zorganizowali charytatywny pokaz mody, w którym w roli modeli wystąpili m.in Omenaa Mensah z córką Vanessą, Paulina Krupińska, Dagmara Kaczmarek-Szałkow z dziećmi, Katarzyna Zdanowicz z synem, Monika Mrozowska z córkami, Natasza Urbańska z córką, Joanna Kryńska-Marzec z dziećmi, Andre White, Bartek Jędrzejak i Rafał Maślak. W trakcie pokazu zaprezentowano kolekcję T-shirtów, sukienek i toreb z wizerunkiem dzieci ulicy z Ghany. Efektowane i kolorowe grafiki na ubraniach przygotowały ilustratorki Olka Ossadzińska i Elena Ciuprina. Kolekcja dostępna będzie na platformie Mustache.pl. Dochód z jej sprzedaży zasili projekt budowy szkoły w Ghanie dla dzieci ulicy, realizowany przez Omenaa Foundation.

Oprócz kolekcji będącej efektem kooperacji Omeny i Mustache.pl w trakcie pokazu prezentowano także ubrania marek MUSES, DAP i MUQI Uzupełnieniem stylizacji dziecięcych były buty BARTEK. Sylwetki dorosłych modelek dopełniały buty z kolekcji LOFT37.

Po pokazie w ogrodach Pałacu w Wilanowie odbył się rodzinny piknik, w trakcie którego dzieci malowały styropianowe klocki XL farbami Termo Organika z linii Omenaa Kolor, z których dochód ze sprzedaży przeznaczany jest na budowę szkoły.

Inwestycję w Ghanie wspiera także producent lemoniady John Lemon, który dla Omenaa Foundation przygotował specjalną edycję napoju z wizerunkiem podopiecznych fundacji. Limonkowy napój John Lemon to zdrowa bomba smakowa i doskonałe źródło witaminy C, potasu, wapnia, fosforu, a także witaminy A oraz witamin z grupy B. Napój reguluje poziom glukozy we krwi, pracę wątroby, a także zawiera flawonidy, które chronią nas przed nowotworami i opóźniają procesy starzenia. Napoje edycji John Lemon & Omenaa Foundation dostępne będą w sprzedaży od początku lipca. Producent sukcesywnie będzie rozszerzał dystrybucję o kolejne kraje Europy tj. Austrię, Holandię, Wlk. Brytanię, Węgry, Czechy, Słowację, Litwę, Łotwę i Szwajcarię.

Organizatorami wydarzenia byli: Omenaa Foundation i Mustache.pl. Partnerzy: Muzeum Pałacu w Wilanowie, dzielnica Wilanów, sieć sklepów Bartek, Termo Organika, Słodki Słony, BODY CHIEF, John Lemon, VIP ROOM, INGLOT, Ferrero, DAP, MUSES, MUQI oraz duet LOFT37. Patroni medialni: Jastrzabpost.pl, MiniMini+ oraz TeleTOON+.

Scroll to Top
Scroll to Top