Gumka na mieście

Nigdy nie wiadomo, jak skończy się wyjście na miasto, a prezerwatywa nie jest ciężka.

Kampanię skierowaną do nastolatków, którzy wybierają się wieczorem na miasto zorganizował Urząd Miasta Manchester, przy udziale swojej wewnętrznej agencji reklamowej M.Four. Kampania wspierała stronę internetową „Any plans tonight?” (Jakieś plany na wieczór?), której misją jest zapewnianie darmowych porad oraz antykoncepcji, nawet jeśli czytelnik ma mniej niż 16 lat.

Za pomocą humoru i grafik kierowanych do nastolatków, nadawca ma nadzieję zakodować w umysłach młodzieży odruch zabierania prezerwatywy przed wyjściem z domu. Reklamy promujące kampanię Urzędu Miasta przedstawiają ikony nocnego życia automatycznie kojarzone z imprezą i zabawą – kręgle, konsolę dj’ską czy perkusję. Trik polega na tym, że symbole ułożone zostały w sposób sugerujący ich seksualny wydźwięk. Co więcej, w oryginale slogany zostały tak skonstruowane, by wykorzystywały grę słów i skojarzeń. Na jednej z kreacji umieszczono szyjkę gitary oraz dwa bębny perkusyjne oraz tekst: “Whatever you do tonight, make sure you’re ready to rock” (Cokolwiek robisz dziś wieczorem, upewnij się, że jesteś gotowy dać czadu).

 

 

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top