Grupa MIG z licencją na markę Lotto w Polsce

Strona główna » Blog » Grupa MIG z licencją na markę Lotto w Polsce

Grupa MIG z licencją na markę Lotto w Polsce

Włoska marka Lotto produkująca konfekcję, obuwie oraz akcesoria sportowe rozpoczęła współpracę z Marketing Investment Group – właścicielem m.in. salonów Sizeer, Timberland oraz Umbro. MIG podpisał z marką Lotto umowę licencyjną i jest wyłącznym dystrybutorem produktów marki w Polsce.

Historia Lotto sięga 1973 roku. Początkowo marka stawiała wyłącznie na rynek włoski oraz włoskich sportowców, mocno związując się z tenisem. W latach 80. rozpoczęła działalność eksportową, rozwijając produkcję strojów oraz sprzętu związanego z innymi dziedzinami sportowymi – m.in. z piłką nożną. Dziś twarzami marki są polskie tenisistki – Agnieszka i Urszula Radwańskie, tenisista David Ferrer, reprezentant Hiszpanii w piłce nożnej Joan Capdevila oraz włoski piłkarz Andrea Ranocchia.

Marka Lotto to 4 podstawowe kolekcje. Linie „Tennis” i „Running” będą dostępne tylko dla klientów hurtowych MIG oraz w kanałach sprzedaży e-commerce. Z kolei linie „Football” i „Lifestyle” dostępne w hurcie oraz w strumieniu retailowym 50 style.

– Zachęceni sukcesami, które pod wodzą Lotto odnoszą sportowcy na całym świecie postanowiliśmy zaprezentować jej produkty polskiemu konsumentowi. Oprócz profesjonalnych linii dla sportowców i amatorów sportu zaprezentujemy kolekcję lifestylową. Solidną i jednocześnie świetnie uszytą – mówi Konrad Gill, brand manager marki Lotto w Marketing Investment Group.

MIG stawia na silną współpracę z klientami hurtowymi. – Nasza oferta z pewnością będzie konkurencyjna – zależy nam na promocji marki w Polsce na szeroką skalę. Wierzymy, że klienci docenią najważniejsze zalety Lotto, która przecież jest firmowana przez naszą gwiazdę tenisa – Agnieszkę Radwańską. Lotto zdobyło zaufanie prawdziwych gwiazd ze świata sportu. Wierzymy, że i polscy klienci nie będą się długo wahać i z radością przyjmą obecność marki na polskim rynku – dodaje Konrad Gill.

Agnieszka Radwanska

Agnieszka Radwańska

David Ferrer

David Ferrer

Marketing Investment Group jest właścicielem wszystkich salonów Sizeer, 50 style, Symbiosis oraz wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Head, Confront, Feewear oraz platformą sprzedaży B2B Pro-Game.

2018-03-14T09:21:35+00:00 21 sierpnia 2012|Biznes|