Barbara Kurdej-Szatan

GOSHICO po raz kolejny pomaga dzieciom

8 czerwca ruszyła trzecia edycja akcji charytatywnej, organizowanej przez markę GOSHICO na rzecz oddziału onkologii dziecięcej Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Ideę „torebek niosących pomoc” wspierają: Barbara Kurdej-Szatan, Magdalena Różczka, Magdalena Schejbal oraz Paulina Sykut-Jeżyna.

W ramach „4 Kids” powstały więc cztery unikatowe shopperki inspirowane przez ambasadorki akcji, a zaprojektowane przez Małgorzatę Kotlonek-Horoch. Gwiazdy wzięły również udział w sesji zdjęciowej, promującej ich charytatywne torebki. Dochód ze sprzedaży limitowanych modeli zostanie przeznaczony na zakup specjalistycznych materacy oraz elementów wyposażenia sal.

Wsparcie oddziału onkologicznego IMiD stało się w GOSHICO tradycją. Jak roku prosimy o pomoc nasze klientki, które są fantastyczne i chętnie włączają się w działania charytatywne. Przy tej okazji proponujemy im coś specjalnego i innego niż mogą znaleźć w naszej standardowej ofercie. Wyprodukowane w limitowanym nakładzie torebki, które nie tylko będą zdobić czy służyć w codziennym życiu, ale też pomogą chorym dzieciakom w leczeniu i rekonwalescencji – Agnieszka Kotlonek-Wójcik, GOSHICO.

Zaprosiłyśmy do współpracy cztery wspaniałe kobiety – Basię Kurdej-Szatan, Magdę Różczkę, Magdę Schejbal i Paulinę Sykut-Jeżynę, ponieważ lubimy ich energię i otwartość. Wspólnie tworzyłyśmy moodboardy odzwierciedlające estetykę oraz charakter każdej z dziewczyn. Rozmawiałyśmy o kolorach, wzorach czy wykończeniach. Przy tworzeniu poszczególnych projektów bazowałam na tym samym modelu wygodnej i lekkiej shopperki. W ten sposób powstały zupełnie wyjątkowe wzory o pozytywnym przesłaniu – Małgorzata Kotlonek-Horoch, GOSHICO.

„Happy-shopperka” z uśmiechniętą pastelową buźką, nawiązującą do popularnych emotikonów, to propozycja stworzona z Basią Kurdej-Szatan. Model ozdobiony haftowanym, graficznym tukanem stanowi projekt zainspirowany pomysłem Magdy Różczki. Za białym shopper-bagiem o pop-artowym motywie komiksowego dymka stoi z kolei Magda Schejbal. Torebka Pauliny Sykut-Jeżyny, inspirowana jest motywami florystycznymi.

Czuję się zaszczycona i dumna, że mogę zaangażować się w akcję „4kids”. Uśmiech, to tak niewiele, a tak wiele znaczy i potrafi zmienić w życiu. Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Staram się zarażać innych radością i optymizmem. Dlatego „moja torebka” jest uśmiechnięta i wesoła. Z dziewczynami z GOSHICO pomagamy dzieciakom, które potrzebują siły, stąd przekaz pełen miłości – Barbara Kurdej-Szatan.

Jeśli tylko mogę pomóc, robię to, wykorzystując różne formy i sposoby. Torebka, to element garderoby potrzebny każdej kobiecie. Dlaczego więc nie połączyć czegoś pożytecznego z czymś jeszcze bardziej pożytecznym? Mam nadzieje ze ten kolorowy graficzny tukan, spodoba się, podobnie jak mnie, wielu paniom – Magdalena Różczka.

To już druga akcja charytatywna, przy której współpracuję z GOSHICO i niezmiernie cieszy mnie, że dziewczyny podtrzymują tę tradycję, bo wiem, jak pozytywne rezultaty ona przynosi. W zeszłym roku powstała kolekcja torebek jesienno-zimowych. Teraz miałam okazję wyrazić siebie w estetyce letniej. Zaproponowałam kolor biały, ponieważ jest symbolem początku – biała kartka, czy płótno stanowią otwarcie – są ekscytujące, a zarazem pełne nadziei. Z drugiej strony krążyłam wokół estetyki pop-artowej, którą odbieram jako bardzo dynamiczną, a w związku z tym, mi bliską. Połączenie tych dwóch elementów doprowadziło do powstania torebki wyróżniającej się mocnym, graficznym charakterem – Magdalena Schejbal.

Dla projektu GOSHICO szukałam subtelnej i eleganckiej inspiracji w moim stylu. Postawiłam na motywy kwiatowe, bo kojarzą mi się z budzeniem się do życia i mają w sobie rodzaj delikatności. Graficzna forma wzoru ma uproszczony charakter, który sprawia, że projekt stał się nowoczesny, a zarazem dziewczęcy. Cieszę się na myśl, że torebka, dla której stanowiłam inspirację z jednej strony sprawi radość jej właścicielce, z drugiej – pomoże w leczeniu małych pacjentów – Paulina Sykut-Jeżyna.

 

Sesja zdjęciowa promująca akcję jest utrzymana w jasnych barwach i minimalistycznych stylizacjach. Została zrealizowana przy wsparciu studia Tęcza.

Foto: Olga Majrowska

Stylist: Marta Wolniak

Make-up: Mirela Zawiszewska

Hair: Adrian Lasota

Produkcja: Mondrianista.com

 

Sprzedaż torebek charytatywnych trwa od 8 czerwca 2015 r. Jest prowadzona na stronie www.goshico.com oraz w showroomie marki na ul. Koszykowej 51a lok. 37 w Warszawie. Akcja potrwa do 20 sierpnia br. Modele zaprojektowane w ramach „4 Kids” mają charakter unikatowy i limitowany – będą obecne w ofercie marki jedynie w czasie trwania akcji.  Cena: 199 zł.

Scroll to Top
Scroll to Top