GO FORTH!

W tym sezonie Facebook spełni rolę międzynarodowej platformy Levi’s®, która zaprezentuje prace i działania pionierów zmieniających świat na lepsze! Będzie to internetowe wydarzenie o charakterze społecznym, w wsystko we współpracy z Water.org!

8 sierpnia 201 Levi’s® zaprezentował “Levi’s® Legacy” pierwszą w historii międzynarodową reklamę kampanii ‘Go Forth’ oraz odsłonę cyfrowego programu wspierającego pionierów na całym świecie. Specjalna aplikacja na Facebook’u będzie składać się z 60-sekundowego filmu i cyfrowego programu prezentującego możliwości globalnej wspólnoty. Celem tej akcji jest inicjowanie zmian na świecie oraz tworzenie pozytywnego wizerunku działań nieograniczonych przez geograficzne bariery.

Premiera “Levi’s® Legacy” poprzez Facebook dotrze do niemal 325 mln ludzi na całym świecie jeszcze przed emisją reklamy w TV, której światowy start planowany jest na 12 sierpnia. Poprzez tę specjalną akcję na Fan Page’u Levi’s® oraz Levi.com, fani i obserwatorzy Levi’s® będą zachęcani do wspierania współczesnych pionierów, którzy zmieniają świat na lepsze.

“Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, świat potrzebuje inspiracji. Świat potrzebuje ludzi, którzy obdarzeni są duchem pionierów i w dalszym ciągu wierzą, że wszystko jest możliwe. Nasz 60-sekundowy film ‘Go Forth’ oraz cyfrowy program obejmuje ludzi z całego świata, którzy przyczyniają się do transformacji świata”, mówi Becca Van Dyck, szefowa działu marketingu marki Levi’s®. „Poprzez Facebook mamy nadzieję inspirować ludzi do tego, aby włączali się do akcji i wspierali działania współczesnych pionierów”.

Wraz z premierą aplikacji ‘Go Forth’, Levi’s® poprzez przedstawienie sylwetek pionierów chce zachęcić swoich fanów do wspierania Water.org, pozarządowej organizacji zapewniającej mieszkańcom krajów rozwijających się czystą pitną wodę i zaplecze sanitarne. Współzałożycielami Water.org są Matt Damon i Gary White, którzy od ponad 20 lat współpracując z lokalnymi organizacjami partnerskimi, walczą o przetrwanie globalnego kryzysu wodnego. Dzięki specjalnej aplikacji na Facebook, ludzie mogą pokazać swoje poparcie dla sprawy. Fani Levi’s® i użytkownicy Facebooka z całego świata są zaproszeni przez Levi’s® do angażowania się w działania Water.org poprzez wirtualne „wsparcie”, które pomoże zdobyć czystą wodę dla 8 tyś osób.
Aby mieć pewność, że wiadomości o wspieraniu inicjatywy będą widoczne dla przyjaciół i fanów marki, Levi’s® zdecydował się zarówno na kampanię na Facebook’u, jak również tak zwane „Sponsored stories”, które pojawią się w 24 krajach. „Sponsored stories” to jedne z najnowszych narzędzi marketingowych Facebook – informacja o działaniu Twojego znajomego pojawia się po prawej stronie ekranu.

„Cieszymy się, że Levi’s® zdecydował się wykorzystać ogromny potencjał Facebook’a by zaprezentować po raz pierwszy w historii międzynarodową kampanię reklamową. Platforma ta nie tylko pozwala na udostępniania określonych treści na globalna skale, ale również tworzy przestrzeń, gdzie fani będą mogli dzielić się swoimi historiami, których cel jest dążenie do pozytywnych zmian na świecie”, podkreśla Carolyn Everson, vice prezydent globalnych rozwiązań marketingowych ds. Facebook.

‘Go Forth’ internetowe wydarzenie o charakterze społecznościowym
Poprzez premierę platformy Go Forth, Levi’s® daję możliwość swoim fanom z całego świata wspieranie pionierów oraz ich działań opisanych na stronie Water.org. Water.org została założona przez Matta Damona i Garego Whitea. Od ponad 20 lat współpracuje z lokalnymi organizacjami w celu dostarczania zrównoważonych zasobów wody oraz zaplecza sanitarnego ludziom, którzy stykają się z nędzą i narażeni są na globalny niedobór wody. Za pomocą Facebook’a, użytkownicy będą mogli zaangażować się w działanie i dzielić się nim ze swoimi przyjaciółmi na całym świecie. Celem Levi’s® jest zaangażowanie 100 tys. osób na Facebook’u, co pozwoli uzyskać czystą wodę dla więcej niż 8 tyś osób.
Działania związane z Water.org są kontynuacją długofalowego planu marki Levi’s® skupionego wokół zwrócenia uwagi na globalne problemy z brakiem wody oraz zachęcaniem do zmniejszania jej zużycia. Jednym z bardzo istotnych elementów działań była premiera Levi’s® Water Przez cały sezon Fan Page Levi’s® zamieni się w platformę, której zadaniem jest angażowanie fanów do wspierania działań pionierów oraz tworzenia pozytywnych zmian na całym świecie. Wykorzystując siłę swoich fanów na całym świecie Levi’s® pragnie podnieść świadomość i wsparcia dla różnego rodzaju pionierów, którzy uosabiają idee marki Levi’s®.

“Levi’s® Legacy”
Nakręcony przez berlińskiego reżysera Ralf’a Schmerberg’a 60-sekundowy film “Levi’s® Legacy” jest emocjonalną podróżą przez życie młodych osób, przedstawiając ich nadzieje i marzenia o lepszym świecie w głębszym znaczeniu. Film pokazuje jak kolejne pokolenia realizują pozytywne zmiany przedstawiając sceny z udziałem pionierskiej młodzieży w całych Niemczech – od Berlina do Morza Bałtyckiego. Film uzupełnia wiersz Charlesa Bukowskiego „Śmiejące się serce”, który przekazuje nadzieję i przesłanie podkreślające, że „Teraz jest nasz czas”. Zakończenie filmu to ostateczne wezwanie do działania “Go Forth”.
Internetowa aplikacja „Go Forth” oraz 60- sekundowy film są uzupełnieniem międzynarodowej globalnej kreatywnej platformy Levi’s® ‘Go Forth’, która została zaprezentowana w lipcu. Zintegrowana globalna kampania ‘Go Forth’ będzie realizowana w 24 krajach, w 19 językach, stanowić będzie spójną akcję, nawołującą do pozytywnych zmian we współczesnym świecie. Kreatywna kampania została opracowana przez agencję Wieden+Kennedy i jest pierwszą międzynarodową platformą skierowaną do globalnej publiczności. Została stworzona w partnerskim programie z Dachis Group.

Scroll to Top
Scroll to Top