Gatta doceniona przez projektantów

Gatta – największy w Polsce producent rajstop – po raz kolejny została doceniona przez projektantów prezentujących swoje jesienno-zimowe kolekcje w Alei Projektantów, podczas najważniejszej modowej imprezy w Polsce – Fashion Week Poland.

Produkty Gatty prezentowane były na wybiegu w czterech odsłonach, w ramach pokazów MMC Studio, Natashy Pavluchenko, Ewy Kozieradzkiej oraz duetu Paprocki&Brzozowski.

„Po raz kolejny, przy okazji udziału w Fashion Week, korzystamy z produktów marki Gatta. Do każdej z prezentowanych na wybiegu sylwetek dobraliśmy ciemne, mocno kryjące rajstopy, które były doskonałym tłem dla naszych jesienno-zimowych propozycji. W tym sezonie, korzystając z oferty Gatty postawiliśmy na nieśmiertelną czerń” – powiedział Rafał Michalak, projektant MMC Studio. W czarnych zakolanówkach Gatty wystąpiły z kolei modelki podczas pokazu Ewy Kozieradzkiej, utrzymanego, tak jak cała kolekcja projektantki, w czarno-musztardowej tonacji. „Rajstopy Gatta to przyjemność. Współpraca z Gattą to przyjemność. Jednym słowem gorąco polecam!” – krótko skomentowała projektantka Ewa Kozieradzka.

Najlepszy i najbardziej oczekiwany
Pokaz Natashy Pavluchenko, okrzyknięty został najlepszym zdaniem publiczności pokazem Alei Projektantów. Jego także wzbogacały produkty Gatty. „Do kolekcji wybrałam rajstopy kryjące 60 DEN w kolorach: czerwonym, ecru, grafitowym oraz czarnym. Wszystkie idealnie wpasowały się w kolorystykę prezentowanych sylwetek i tworzyły z nimi wyjątkową całość. Dzięki produktom Gatty kolekcja była spójna i dopracowana” – powiedziała projektantka Natasha Pavluchenko.
Natomiast jednym z najbardziej wyczekiwanych premier był pokaz duetu Paprocki&Brzozowski. W propozycjach projektantów dominowały szarości, a na nogach modelek gładkie, kryjące rajstopy Gatta. „W najnowszej kolekcji postawiliśmy na wizerunek drapieżnej sekretarki. Skorzystaliśmy z czarnych, kryjących rajstop Gatta, które ciekawie uzupełniły naszą mroczną, jesienno-zimową kolekcję. Naszym zdaniem kobieta w ołówkowej spódnicy, szpilkach i czarnych rajstopach wygląda bardzo zmysłowo” – skomentował swój pokaz duet Paprocki i Brzozowski.

Wszystkim projektantom gratulujemy wyjątkowych pokazów. Cieszymy się, że nasze produkty, wykorzystane w stylizacjach, przyczyniły się do sukcesu ich jesienno-zimowych kolekcji podczas polskiego tygodnia mody” – powiedziała Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.

Kolejny Fashion Week już w październiku. Zaprezentowane zostaną na nim wiosenno-letnie propozycje polskich projektantów. Zapewne wówczas także nie zabraknie na wybiegu produktów marki Gatta.

[nggallery id=1143]

 

Scroll to Top
Scroll to Top