Światowa kampania jesiennej kolekcji „Icon Redefined” marki GAP odbiega nieco od… światowych standardów. Tym razem twarzami kampanii nie są celebryci czy top modelki ale młode gwiazdy muzyki i tańca. Dodajmy, gwiazdy chyba znane głównie za Oceanem.
W reklamówkach marki pojawiają się muzycy Seth i Scott Avett z zespołu Avett Brothers, amerykański duet pop Karmin, zawodowa tancerka Lil’ Buck, piosenkarka i autorka tekstów Lia Ices, urodzona w Chinach, a mieszkająca w San Francisco tancerka baletowa Yuan Yuan Tan, muzyk Kaki King oraz piosenkarka i autorka tekstów Nicki Bluhm . Każdy „zestaw” gwiazd „opowiada” własną historię o tym, jak widzi swoją sztukę i czym dla niego jest idea prezentowana w najnowszej kolekcji GAP.
„Jesienna kolekcja idealnie oddaje nasz amerykański, casualowy styl, współczesną interpretację klasycznych ikon, dzięki czemu Klienci mogą naprawdę utożsamiać się z tym, co im dajemy” – mówi Seth Farbman, Global Chief Marketing Officer marki.