GAP stawia na Młode Ikony Mody

Światowa kampania jesiennej kolekcji „Icon Redefined” marki GAP odbiega nieco od… światowych standardów. Tym razem twarzami kampanii nie są celebryci czy top modelki ale młode gwiazdy muzyki i tańca. Dodajmy, gwiazdy chyba znane głównie za Oceanem.

W reklamówkach marki pojawiają się muzycy Seth i Scott Avett z zespołu Avett Brothers, amerykański duet pop Karmin, zawodowa tancerka Lil’ Buck, piosenkarka i autorka tekstów Lia Ices, urodzona w Chinach, a mieszkająca w San Francisco tancerka baletowa Yuan Yuan Tan, muzyk Kaki King oraz piosenkarka i autorka tekstów Nicki Bluhm . Każdy „zestaw” gwiazd „opowiada” własną historię o tym, jak widzi swoją sztukę i czym dla niego jest idea prezentowana w najnowszej kolekcji GAP.

„Jesienna kolekcja idealnie oddaje nasz amerykański, casualowy styl, współczesną interpretację klasycznych ikon, dzięki czemu Klienci mogą naprawdę utożsamiać się z tym, co im dajemy” – mówi Seth Farbman, Global Chief Marketing Officer marki.

Scroll to Top
Scroll to Top