GAP kolekcja Back to Blue

GAP – Back to Blue – celebruje dziedzictwo marki i promuje kultowe dżinsy Gap.

„Back to Blue oznacza powrót do tego, co ma największe znaczenie – naszych najprawdziwszych wcieleń, gdy czujemy się najbardziej komfortowo, czyli we własnej skórze” – mówi Seth Farbman, Globalny Dyrektor Marketingu GAP. „To zarówno deklaracja o stanie marki oraz o tym, jak nasi klienci chcą przeżyć swoje życie i podejmować własne decyzje. Ludzie szukają autentycznych ubrań typu denim i chambray, które można nosić dosłownie wszędzie, nie zapominając przy tym, kim jesteśmy” – dodaje Dyrektor.

W kampanii wzięły udział 24 wpływowe osobowości takie jak Tanisha Long z Girl Code produkcji MTV czy Cipriana Quann założycielka bloga UrbanBushBabes. Gwiazdy dzielą się swoimi doświadczeniami i opowiadają, że najważniejsze jest, by pozostać najbardziej autentyczną wersją siebie. Każda z nich nosi swoje ulubione elementy z jesiennej kolekcji GAP Back to Blue zaprezentowane w krótkich filmikach, na zdjęciach i animowanych plikach GIF.

Globalny Projekt Artystyczny z VICE
Aby wprowadzić koncepcję Back to Blue na ulice miast całego świata, GAP rozpoczął współpracę ze wschodzącymi artystami ulicznymi zrzeszanymi przez VICE. Celem jest utworzenie dziesięciu niesamowitych graffiti, które celebrują indywidualizm, optymizm i demokrację. Graffiti pod tytułem „Sztuka Błękitu” („Art of Blue”) będą tworzone przez takich artystów jak: Zio Ziegler, Roman Grandinetti czy Andrew McAttee i pojawią się w Nowym Jorku, San Francisco, Los Angeles, Londynie, Paryżu i Rzymie. Ten globalny projekt artystyczny został zainspirowany przez założycieli GAP Dona i Doris Fisherów, którzy od wielu lat są zapalonymi zwolennikami sztuki współczesnej.

Styld.by
Platforma Styld.by tej jesieni pojawi się w kolejnych 30 krajach. Inspiruje klientów na całym świecie, a za pośrednictwem redaktorskiego punktu widzenia popularnych blogerów rzuca nowe światło na produkty Gap. Partnerzy tego projektu to: Refinery29, Mashable i Eater. Refinery29 będzie odpowiedzialne za stylizowanie kluczowych elementów jesiennej kolekcji, wchodząc we współpracę z blogerami modowymi i stylistami, podczas gdy Mashable będzie stylizować liderów technologii, a Eater kucharzy. Styld.by rozszerza swój globalny zasięg o Rosję, Singapur i Filipiny. Warto również dodać, że pierwszą polską blogerką, która pokazała swoją stylizację na Styld.by jest Podszewka.
Styld.by rozpocznie oddzielny cykl z udziałem Jenna Rogiena, projektanta kostiumów do seriali „Dziewczyny” produkcji HBO i „Orange is the New Black „ produkcji NETFLIX. Jenn opowie, w jaki sposób używa ubrań, w tym elementów GAP, aby urzeczywistnić bohaterów i jak każdy może wyrazić swoją osobowość i opowiedzieć własne historie poprzez dobór odzieży.

Jesienna Kolekcja
Założona w 1969 roku marka GAP to jeden z największych producentów odzieży jeansowej na świecie. W najnowszej kolekcji projektanci chcą podkreślić przede wszystkim autentyczność swoich ubrań. Dzięki projektom z metką GAP klienci marki mogą poczuć się stylowo nie tylko od święta, ale również na co dzień.
Kolekcja damska składa się z bogatego, spranego jeansu indygo w popularnych krojach:1969 Legging Jean, Sexy Boyfriend oraz Always Skinny. Tej jesieni GAP oferuje również szeroki asortyment kurtek denim: Moto Jacket in 1969 Denim oraz 1969 Drop Pocket Jacket.
Kolekcja męska skupia się wokół klasycznie sygnowanych propozycji, jak i nowoczesnych elementów. Należy wyróżnić tutaj jeansy: 1969 Slim oraz Straight, a także koszule: 1969 Chambray Shirt i Utility Shirt.

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Dodaj komentarz (prosimy nie podawać adresu witryny internetowej - komentarz nie zostanie wówczas opublikowany)