Marka GANT wypowiada

Marka GANT wypowiada wojnę, w której bronią są… buty

GANT postanowił wypowiedzieć wojnę tworzywom sztucznym używając swojej najlepszej broni – butów. Każdego roku do oceanu trafia nawet 10 milionów ton plastiku, którego połknięcie jest przyczyną śmierci ponad miliona zwierząt. Plastikowa torebka rozkłada się od 100 do 400 lat, a rocznie produkuje się ich nawet bilion. 

Główną dewizą marki GANT jest  – nigdy nie przestawać się uczyć. To, w jaki sposób twórcy marki patrzą na przeszłość, wpływa na ich teraźniejsze działania w celu jej kreowania. Jeśli więc chodzi o zanieczyszczenia oceanów, mają realne szanse by działać.

Odpowiedzialna moda

Z tego powodu GANT prezentuje BEACONS PROJECT, który ma być początkiem stałych działań firmy dążących do budowania bardziej odpowiedzialnego biznesu.

We współpracy z rybakami, wyławiającymi dziennie kilogramy śmieci, GANT stworzył specjalny model buta, którego górna część została stworzona z upcyklingowanego plastiku, wyłowionego z oceanów. Co oznacza, że w wyniku wtórnego przetworzenia tego odpadu, powstaje produkt wyższej wartości i jakości.

Już w 2018 GANT rozpoczął produkcję koszul stworzonych z materiałów z upcyclingu. Teraz czas na buty.

Twórcy GANT wierzą, mimo że ich marka jest tylko jedną z wielu w oceanie biznesu, że potrafi uczynić swoimi działaniami realną różnicę dla naszej planety. Ponieważ nigdy nie przestaną się uczyć jak to robić. Ponieważ ocean jest naszą wspólną sprawą.

Scroll to Top
Scroll to Top