French Touch 2018

French Touch 2018 – odkrywa dla Was to, co najlepsze we Francji!

French Touch powraca do Polski, by odkryć dla Was to, co najlepsze we Francji. Styl życia, moda, kultura, kuchnia, niepowtarzalny styl, smak i niepowtarzalny francuski charme. Wybierzcie się wraz z nami w wyjątkową podróż, nie ruszając się z Polski.

French Touch to 3 tygodniowe święto Francji w Polsce (w tym roku już czwarta edycja), podczas którego w tysiącach sklepach i punktach sprzedaży oferowane są wyselekcjonowane produkty francuskie od produktów żywnościowych do luksusowych. French Touch to także wydarzenia kulturalno-muzyczne, których zwieńczeniem jest Gala French Touch emitowana przez telewizję. W tym roku z okazji 70 lecia Festiwalu w Cannes, na Gali French Touch pojawią się goście honorowi związani z festiwalem.

Sztuka życia „à la française” jest niekończącą się inspiracją dla kultury, kuchni, mody, kina. Wydany z tej okazji magazyn „La Belle Vie!” potwierdza na swoich stronach, że wszystkie te światy tworzą urok Francji, na którą Polacy są tak wrażliwi.

Jaka jest idea kampanii French Touch?

W tym roku postawiliśmy na zmysły tj. wzrok, słuch, smak, węch i dotyk – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy kampanii French Touch. – Nasze główne hasło kampanii brzmi „Odkryj Francję na nowo”, ale przy każdej egzekucji będziemy pobudzać różne zmysły i pokazywać różnorodność kulturową Francji – dodaje rzecznik.

Wieńczący wydarzenie Show French Touch 2018 odbędzie się 1 października o godz. 19:30 w prestiżowych przestrzeniach Teatru Wielkiego Opery Narodowej. Będzie bez wątpienia niezapomnianą ucztą dla zmysłów i wyjątkową podróżą przez Francję i jej styl życia.

Organizatorem kampanii French Touch jest Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone. W tegorocznej kampanii bierze udział ponad 60 firm.

Co nas czeka w ramach French Touch 2018?

Fotorelacja z konferencji prasowej

Scroll to Top
Scroll to Top