Press Day CAPRICE

Fotorelacja z Press Day CAPRICE

W luksusowych wnętrzach hotelu Bellotto odbyła się prezentacja najnowszej kolekcji marki Caprice. Wiosenno-letnia odsłona to przede wszystkim duża różnorodność.

Miłośniczki sprawdzonej klasyki, a także fanki nowych trendów z całą pewnością znajdą w ofercie coś dla siebie, bowiem Caprice tworzy obuwie z myślą o wszystkich kobietach.

W najnowszej ofercie znalazła się szeroka gama modeli sportowych, casualowych oraz eleganckich, ale Caprice to nie tylko ciekawe wzornictwo, które czerpie inspiracje ze światowych wybiegów, ale również pożądany komfort. Wysoka jakość naturalnych skór, opatentowane technologie On Air i ANTIshokk gwarantują doskonałą wentylację i amortyzację.

Z kolei system Blue Oxygen dodatkowo odprowadza wilgoć i gwarantuje przyjemne chłodzenie. Wśród modeli z najnowszej kolekcji znajdziemy mokasyny, trampki, baleriny, czółenka, sandałki i klapki, czyli wszystko to, co powinno znaleźć się w kobiecej szafie. Caprice w wiosenno-letniej odsłonie kusi bogactwem kolorów: od śnieżnej bieli, piaskowego beżu, po stonowaną szarość, srebro, złoto, czy wreszcie intensywny żółty i czerwony. Niemiecki producent nie boi się eksperymentować, stąd też śmiało wykorzystuje dodatki w postaci klamerek, koralików i kokardek.

Marka Caprice od lat cieszy się sympatią i uznaniem znanych osób publicznych, które chętnie pojawiają się na prezentacjach nowych kolekcji. Tym razem na premierze pojawiły się m.in. Anna Guzik, Monika Zamachowska, Anna Korcz, Joanna Racewicz, Olga Borys, Paulina Drażba, Katarzyna Burzyńska, Anna Piszczałka, Anna Samusionek, Maja Hyży, Grażyna Wolszczak, Klaudia Wiśniowska, Julia Wróblewska.

„Wiosenna odsłona Caprice jest kontynuacją fantastycznej idei, którą marka kieruje się od wielu lat. Klimatyzacja i amortyzacja pozwala nam kobietom spędzić cały dzień na szpilkach bez żadnych skutków ubocznych. To luksusowy produkt w dobrej cenie, skierowany do szerokiego grona odbiorców. W butach Caprice chodzi moja mama, siostra, ja, a teraz będę biegać w trampkach z moją córką. Bogata oferta, doskonała jakość, ponadczasowe wzory, które możemy nosić na co dzień, to tylko część mocnych stron marki. Jestem bardzo dumna i szczęśliwa, że kolejny sezon mogę być ambasadorką marki Caprice” – przyznała ambasadorka Caprice – Natasza Urbańska.

” Z racji swoich obowiązków zawodowych często chodzę w butach na wysokich obcasach, co z wiekiem staje się coraz trudniejsze do zniesienia, ale technologia On Air sprawia, że wieczorem nie mam zmęczonych stóp. Nowa kolekcja to evergreeny, które można z powodzeniem założyć do różnych stylizacji, ale dziś zachwyciły mnie czarne, zamszowe buty na niewielkim obcasie w stylu flamenco” – dodała Monika Zamachowska.

„W butach Caprice można przetańczyć całą noc, co zresztą sprawdziłam, dlatego mam pełne zaufanie do marki. W tej kolekcji urzekły mnie zamszowe musztardowe buty na niewielkim obcasie i czerwone lakierki na modnym słupku, choć wybrałam dla siebie wygodne klapki i sportowe trampki” – powiedziała Paulina Drażba.

„Wreszcie udało mi się poznać markę Caprice! Dowiedziałam się, że korzysta z nowoczesnych technologii i jestem bardzo ciekawa, jak to działa. Z nowej kolekcji wybrałam obuwie sportowe, którego jestem fanką i mam zamiar je przetestować w ekstremalnych warunkach. Jestem maniaczką granatu i bieli, co więcej sprawdziłam, że jest to najbardziej uniwersalne połączenie, które pasuje do różnych stylizacji. Cieszę się, że znalazłam je również w trampkach Caprice” – przyznała Anna Guzik.

Zobacz również: Najnowsza kolekcja marki Caprice

Scroll to Top
Scroll to Top