Koncert Anny Wyszkoni, panele merytoryczne, rozmowy z kobietami sukcesu, morze wiedzy i inspiracji, a równolegle – Targi Niezwykle Kobiece. To wszystko działo się 18 marca we Wrocławiu podczas konferencji Ladies Day, która została zorganizowana przez kobiecą organizację Czerwona Szpilka. W jednym miejscu zgromadziło się niemal 500 kobiet, aby wspólnie czerpać wiedzę, motywację i nawiązywać wartościowe kontakty.
– Ladies Day jest zwieÅ„czeniem wszystkich naszych dziaÅ‚aÅ„. Pragniemy stwarzać kobietom przestrzeÅ„ do nawiÄ…zywania relacji zarówno biznesowych, jak i prywatnych. Po to, aby wspieraÅ‚y siÄ™ wzajemnie, dodawaÅ‚y siÅ‚y i dzieliÅ‚y siÄ™ wiedzÄ… – ponieważ każda kobieta jest wyjÄ…tkowa i ma coÅ› do przekazania. Dlatego również do paneli merytorycznych zaprosiÅ‚am osoby, które dziÄ™ki swojej pracy osiÄ…gnęły duży sukces, ponieważ uważam, że warto uczyć siÄ™ od najlepszych i sÅ‚uchać rad ludzi, którzy osiÄ…gnÄ™li to, o czym sami marzymy. – skomentowaÅ‚a Magdalena Szewczuk, zaÅ‚ożycielka Czerwonej Szpilki.
Konferencja była połączeniem merytorycznych wykładów, rozmów z inspirującymi kobietami oraz wystąpień z osobami, które z sukcesem realizują marzenia. Podczas konferencji zostały poruszone zagadnienia m.in. z obszaru zdrowego odżywiania, sprzedaży i osiągania celów. Było nie tylko merytorycznie, ale i energetycznie – a to za sprawą artystycznych występów. Konferencję w jazzowym stylu rozpoczęła Katarzyna Mirowska, wystąpiły również dziewczyny z zespołu Girls on Fire oraz tancerki ze szkoły tańca Grotesque. Na zakończenie tego wyjątkowego dnia odbył się koncert Anny Wyszkoni. Artystka zaprezentowała swoje największe hity w odświeżonej wersji oraz kilka utworów z najnowszej płyty, które zostały zaprezentowane przedpremierowo. Wyszkoni szybko zjednała sobie publiczność, kobiety jak zaczarowane śpiewały razem z nią. Po występie był czas na wspólne zdjęcia i autograf gwiazdy.
Imprezą równoległą były Targi Niezwykle Kobiece, które dawały możliwość zaprezentowania produktów i usług skierowanych do kobiet. Przy stoiskach wystawców odbywały się wiosenne metamorfozy pod okiem stylistki, brafitterki oraz polskich projektantów. Panie brały również udział w indywidualnych lekcjach makijażu. W międzyczasie odbywały się wykłady oraz warsztaty. 18 marca zatem każdy mógł znaleźć dla siebie to, co najlepsze – spektrum poruszanych tematów było naprawdę szerokie. Była to pierwsza edycja konferencji, ale Czerwona Szpilka już planuje kolejne. We wrześniu br. odbędzie się druga edycja Targów Niezwykle Kobiecych, natomiast w marcu 2018 roku ponownie Ladies Day. Do tego czasu odbędzie się jeszcze kilka mniejszych wydarzeń, dlatego warto na bieżąco śledzić stronę organizatorek: www.czerwonaszpilka.pl