konferencji Ladies Day

Fotorelacja z konferencji Ladies Day. Patronat medialny ModaiJa

Koncert Anny Wyszkoni, panele merytoryczne, rozmowy z kobietami sukcesu, morze wiedzy i inspiracji, a równolegle – Targi Niezwykle Kobiece. To wszystko działo się 18 marca we Wrocławiu podczas konferencji Ladies Day, która została zorganizowana przez kobiecą organizację Czerwona Szpilka. W jednym miejscu zgromadziło się niemal 500 kobiet, aby wspólnie czerpać wiedzę, motywację i nawiązywać wartościowe kontakty.

Ladies Day jest zwieńczeniem wszystkich naszych działań. Pragniemy stwarzać kobietom przestrzeń do nawiązywania relacji zarówno biznesowych, jak i prywatnych. Po to, aby wspierały się wzajemnie, dodawały siły i dzieliły się wiedzą – ponieważ każda kobieta jest wyjątkowa i ma coś do przekazania. Dlatego również do paneli merytorycznych zaprosiłam osoby, które dzięki swojej pracy osiągnęły duży sukces, ponieważ uważam, że warto uczyć się od najlepszych i słuchać rad ludzi, którzy osiągnęli to, o czym sami marzymy. – skomentowała Magdalena Szewczuk, założycielka Czerwonej Szpilki.

Konferencja była połączeniem merytorycznych wykładów, rozmów z inspirującymi kobietami oraz wystąpień z osobami, które z sukcesem realizują marzenia. Podczas konferencji zostały poruszone zagadnienia m.in. z obszaru zdrowego odżywiania, sprzedaży i osiągania celów. Było nie tylko merytorycznie, ale i energetycznie – a to za sprawą artystycznych występów. Konferencję w jazzowym stylu rozpoczęła Katarzyna Mirowska, wystąpiły również dziewczyny z zespołu Girls on Fire oraz tancerki ze szkoły tańca Grotesque. Na zakończenie tego wyjątkowego dnia odbył się koncert Anny Wyszkoni. Artystka zaprezentowała swoje największe hity w odświeżonej wersji oraz kilka utworów z najnowszej płyty, które zostały zaprezentowane przedpremierowo. Wyszkoni szybko zjednała sobie publiczność, kobiety jak zaczarowane śpiewały razem z nią. Po występie był czas na wspólne zdjęcia i autograf gwiazdy.

Imprezą równoległą były Targi Niezwykle Kobiece, które dawały możliwość zaprezentowania produktów i usług skierowanych do kobiet. Przy stoiskach wystawców odbywały się wiosenne metamorfozy pod okiem stylistki, brafitterki oraz polskich projektantów. Panie brały również udział w indywidualnych lekcjach makijażu. W międzyczasie odbywały się wykłady oraz warsztaty. 18 marca zatem każdy mógł znaleźć dla siebie to, co najlepsze – spektrum poruszanych tematów było naprawdę szerokie. Była to pierwsza edycja konferencji, ale Czerwona Szpilka już planuje kolejne. We wrześniu br. odbędzie się druga edycja Targów Niezwykle Kobiecych, natomiast w marcu 2018 roku ponownie Ladies Day. Do tego czasu odbędzie się jeszcze kilka mniejszych wydarzeń, dlatego warto na bieżąco śledzić stronę organizatorek: www.czerwonaszpilka.pl

 

Scroll to Top
Scroll to Top