Fashion Website Awards

Kazar, Pawo i Digel – to firmy, które zwyciężyły w VI edycji konkursu Fashion Website Awards na najlepszą stronę internetową w branży mody.

1 marca podczas uroczystej gali Targów Mody Poznań ogłoszono zwycięzców konkursu na najlepsze strony internetowe Fashion Website Awards. Główną nagrodę z rąk Jerzego Osiki, prezesa wydawnictwa Promedia, odebrały przedstawicielki firmy obuwniczej Kazar Footwear – manager salonu firmowego Agnieszka Wilkowska i młodszy manager sklepu firmowego Joanna Piecuch. Drugie miejsce przyznano stronie internetowej producenta odzieży męskiej Pawo. Dyplom odebrał dyrektor zarządzający firmy Paweł Wolski. Trzecia nagroda została wręczona Markowi Paszkowskiemu, pełnomocnikowi zarządu do spraw marketingu i sprzedaży Digel Polska, firmy specjalizującej się w modzie męskiej.
Zwycięzca Fashion Website Awards, firma Kazar Footwear, otrzymała od organizatora i sponsora konkursu wydawnictwa Promedia, oprócz dyplomu i statuetki, prezentację na łamach magazynu „Fashionbusiness” i banner na stronie internetowej www.promedia.biz.pl. Sponsor nagrody głównej, firma internetowa Epro ufundowała przedsiębiorstwu Kazar Footwear kampanię AdWords i audyt strony.
Pomysłodawcą i organizatorem Fashion Website Awards jest firma Promedia Jerzy Osika, wydawca m.in. tytułów „Moda Męska”, „Moda Damska” i „Fashionbusiness”. Partnerem Głównym konkursu są Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Zgłoszenia do następnej edycji FWA można nadsyłać do końca czerwca. W lecie będą wybierane najlepsze sklepy internetowe.

[nggallery id=833]

Fot. Marcin Melanowicz/serwis prasowy MTP; materiały prasowe Promedia

Scroll to Top
Scroll to Top