Fashion Camp. Spotkanie mody z biznesem

Strona główna » Blog » Fashion Camp. Spotkanie mody z biznesem

Fashion Camp. Spotkanie mody z biznesem

Interesujesz się modą, trendami?
Chcesz by Twoja marka była rozpoznawalna? Jak ją sprzedać? Gdzie?
Chcesz poszerzyć swoją wiedzę odnośnie funkcjonowania tej branży?
To świetna okazja właśnie dla Ciebie!
Serdecznie zapraszamy do udziału w nowym projekcie:

FASHION CAMP
Miejsce: STUDIO 4PIĘTRO w Warszawie
Kiedy: 16-17 listopad

FASHION CAMP to dwudniowy cykl szkoleń i wykładów prowadzonych przez najwyższej klasy profesjonalistów z obszaru mody i biznesu. Swoim doświadczeniem podzielą się z nami m.in: Jacek Santorski, Lidia Kalita, Marcin Różyc, Emil Bliński, Marcin Fiałkowski i inni.
Szkolenie jest skierowane do projektantów, stylistów, przedstawicieli młodszej kadry działów marketingu firm branży modowej, beauty i retail, miłośników mody i wszystkich osób chcących poszerzyć swoją wiedzę potrzebną do prowadzenia biznesu modowego na najwyższym poziomie.
Ideą FASHION CAMP jest to, by przybliżyć wiedzę trudno dostępną na polskim rynku osobom pragnącym poszerzać swoje kompetencje w zakresie branży fashion.

Koszt dwudniowego szkolenia to 640zł.

Zgłoszenia do 5.11 (wtorek) nagradzane specjalnym rabatem – 150zł.
Całkowity koszt szkolenia – 490zł.
Na zakończenie każdy z uczestników otrzyma certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Liczna miejsc ograniczona!

A wieczorem, zapraszamy na After CAMP!
Więcej szczegółów na http://fashionweekend.pl/szkolenie/

PROGRAM SZKOLEŃ I WYKŁADÓW:

1. Budowanie i umacnianie marki
2. Stworzenie strategii komunikacji nowej marki
3. Najnowsze trendy w komunikacji marketingowej.
4. Identyfikacja wizualna, reklama
5. Dobór kanałów dystrybucji i sprzedaży
6. Internet jako współczesne środowisko biznesowe
7. Rozwój e-commerce dla sektorów mody
8. Social media – jeden z najskuteczniejszych kanałów promocji branży modowej
9. Pozycjonowanie i rozumienie rynku docelowego
10. Design w tworzeniu wartości marki
11. Marketing ambientowy
12. Wprowadzenie na rynek nowej marki od strony komunikacyjnej
13. Prawo autorskie i prawo własności intelektualnej
14. Regulacje prawne aktywności rynkowej przedsiębiorstw
15. Przegląd źródeł finansowania startup’ów
16. Identyfikacja wizualna, reklama
17. Dobór kanałów dystrybucji i sprzedaży
18. Analiza rynku i planowanie sprzedaży
19. Budowanie wizerunku i relacji emocjonalnej z klientem

W rolę prelegentów podczas FASHION CAMP wcielą się m.in:

JACEK SANTORSKI
Psycholog społeczny i biznesu, terapeuta, wydawca. Należy do najwyżej cenionych w Polsce mówców w obszarach przywództwa i zarządzania stresem dla biznesu. Aktualnie współpracuje z: Tygodnik Powszechny, Coaching, ThinkTank Magazine, TVP3 Info, TVN24, TOK FM, Radio PIN.

LIDIA KALITA
Dwie dekady budowała firmę, którą dziś nazywa modowym imperium. Teraz jednak znów zaczyna od zera. Lidia Kalita, projektantka i założycielka odzieżowego Simple- ’By ponosić odpowiedzialność za kolekcję, muszę mieć wpływ na wszelkie działania związane z produktem’ — uważa projektantka.

MARCIN RÓŻYC
Publikuje m.in. w Exklusivie, K MAGu czy Wysokich Obcasach. Razem z Hanią Rydlewską jest redaktorem naczelnym magazynu AFF i prowadzi warsztaty Fashion Writing podczas festiwalu Art&Fashion w Poznaniu. Kurator projektów artystyczno-modowych. Na FASHION CAMP oprowadzi zajęcia dotyczące kontaktu z mediami.

EMIL BLIŃSKI
Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w dziedzinie fotografii. Tworzył wystawy dla Annie Leibovitz czy Davida LaChapelle. Był jedynym polskim fotografem, który miał okazję dokumentować elitarne pokazy Alta Roma Alta Moda w Rzymie. Jego fotografie znajdziemy w największych modowych magazynach: Elle, Harper’s Baazar, Matador, Diva, Women, Playboy i Joy.
Tematyka wykładu prowadzonego przez Emila Blińskiego związana będzie z tworzeniem LOOKBOOKA. Podczas spotkania, odbędzie się także część praktyczna.

mecenas MARCIN FIAŁKOWSKI z Baker & McKenzie
Marcin Fijałkowski kieruje zespołem zajmującym się doradztwem z zakresu ochrony praw własności intelektualnej, w tym znaków towarowych i wzorów przemysłowych. Marcin Fijałkowski pracował również w biurze Baker & McKenzie w Zurychu, gdzie zajmował się koordynacją międzynarodowych programów egzekucji praw własności intelektualnej. Prestiżowe rankingi branżowe Chambers Europe, Chambers Global i World Trademark Review rekomendują go jako eksperta w dziedzinie własności intelektualnej.

plakat FASHION CAMP

2018-03-14T07:55:19+00:00 31 października 2013|Biznes, Świat Kobiet|

Zostaw komentarz