Farsa projektuje na poważnie!

Noś się po polsku! – to hasło przewodnie nowej polskiej marki Farsa. Ciężko się z nim nie zgodzić, oglądając oferowane przez młodziutką firmę wzory – koszulkę z wizerunkiem Stanisława Lema czy Marii Skłodowskiej-Curie.

Farsa zrodziła się z zamiłowania do polszczyzny i dzikiej frajdy – mówi założycielka marki, Maria Rozbicka. Nadruki na koszulkach są więc połączeniem zabawy słowem i sympatii do przedstawicieli polskiej literatury i nauki. Od innych firm tego typu Farsę wyróżnia to, że przyciąga nie tylko tych, którym zależy na treści, ale również tych troszczących się o fason, stąd dbałość o wysokiej jakości materiały, niebanalne wzory i kolory.

Mimo że marka działa na polskim rynku niecały miesiąc, już została zauważona przez znane blogerki – koszulki Farsy noszone są przez Venilę Kostis ) czy Radzkę (http://instagram.com/p/bEDZLzLpGc/).

Farsę można śledzić na stronie www.farsa.eu lub na facebooku – www.facebook.com/farsaeu.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][nggallery id=4888][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top