Ewelina Rydzyńska ambasadorką niemieckiej marki Trippen w Polsce

Ambasadorką Trippena została znana stylistka Ewelina Rydzyńska.

Pierwszy w Polsce butik innowacyjnej marki TRIPPEN już otwarty w Warszawie przy ulicy Mokotowskiej 45! Trippen to jedne z nielicznych w Polsce buty, które można w 100% personalizować – od rodzaju i kształtu podeszwy, poprzez najwyższej jakości skórę, modny kolor oraz drobne detale takie jak sznurówki, tworząc własy unikalny produkt!

Nieprzypadkowo buty Trippen cieszą się wielkim zainteresowaniem znanych projektantów, jak Issey Miyake, Yohji Yamamoto czy Perry Ellis, dodając smaczku ich kolekcjom na pokazach mody, nieprzypadkowo od ponad dziesięciu lat podbijają ulice z Tokio do Reykjaviku poprzez Nowy Jork, miasta ceniące indywidualizm i nietuzinkowość.

 

Trippen to nowoczesny, ergonomiczny i społecznie świadomy design, buty o unikalnych wzorach i charakterystycznym stylu, tworzone z naturalnych materiałów najwyższej jakości, co zapewnia trwałość i wygodę noszenia, nawet najbardziej ekstrawaganckich wzorów. Podstawą międzynarodowego sukcesu tej marki jest ekologiczna technologia połączona z nowoczesną produkcją.

 

EKOLOGICZNE MATERIAŁY

Drewniane buty Trippen produkowane są z lokalnych gatunków DREWNA – olchy, buku.
i topoli. Podeszwy nie są lakierowane, dzięki czemu pochłaniają wilgoć, poprawiając komfort noszenia.
W większości podeszwy wytwarzane są z
GUMY, która jest trwała, elastyczna
i wszechstronna w projektowaniu. Podlega także procesowi recyklingu. Podeszwy są w większości szyte, co zmniejsza zapotrzebowanie na klej i rozpuszczalniki niekorzystne dla środowiska.
SKÓRA używana do produkcji, garbowana jest roślinnie – do konserwacji stosowane są włókna roślinne takie jak kora drzew, zamiast soli chromu. Następnie jest ona barwiona naturalnym barwnikiem oraz pokrywana warstwą wosku.

 

 

FILOZOFIA MARKI

 

Za światowym sukcesem marki TRIPPEN stoi ekologiczna technologia i nowoczesne, unikalne projekty. Rezultatem jest trwały produkt, który oferuje konsumentom duży wybór modeli.

Głównym filarem filozofii firmy jest społeczna odpowiedzialność, m.in. poprzez wspieranie lokalnej produkcji. Z wyjątkiem jednej fabryki, znajdującej się 80 km od Berlina, cała produkcja odbywa się w małych, rodzinnych przedsiębiorstwach w północnych Włoszech. Projekt Trippen jest także odpowiedzią na nieodpowiedzialne korzystanie z zasobów, haniebne wynagrodzenia i warunki pracy.


KONCEPCJA

Twórcy marki Angela Spieth i Micheal Oehler od lat 90. pozostają wierni idei, że poszczególne elementy butów, powinny być wymienialne i zastępowalne. Zamiast modyfikować istniejące projekty czy krótkotrwałe trendy, Trippen poszukuje nowych rozwiązań. Charakterystyczną cechą stylu Trippen jest fakt, że kolekcje tej marki nie powstają pod wpływem najnowszych trendów w modzie; istnieją projekty, które pozostają niezmienione od lat. Kształt kopyt, podeszwy poszczególnych modeli, jak i rodzaje stosowanych materiałów pozostają niezmienne. Trippen odciął się od tradycyjnych typów obuwia i dzięki temu z biegiem lat wypracował własny charakterystyczny styl. Unikalne wzory stanowią podstawę każdej kolekcji. Nowe modele są dopracowywane modnymi kolorami.  Kolekcje nie są zastępowane co sezon, istniejące modele pozostają dostępne.

 

HISTORIA SUKCESU

Przygoda Trippen zaczęła się w 1991 r. od wycieczki do starej fabryki kopyt, gdzie Spieth
i Michael Oehler
odkryli drewniane podeszwy z lat siedemdziesiątych. Po roku eksperymentowania, prezentują oni 60 par butów podczas wystawy w berlińskiej galerii, odnosząc wielki sukces. Znani projektanci, jak Claudia Skoda i Wolfgang Joop, zamawiają buty do swoich pokazów mody, pojawiają się też pierwsze zamówienia ze sklepów.
Kolejna kolekcja – Closed w 1994r. zwraca na siebie międzynarodową uwagę. Trippen zostaje odkryty przez japoński rynek. W kolejnych latach powstaje zakład produkcyjny w Berlinie.

Na całym świecie pojawia się coraz więcej miłośników projektu Trippen. Nowi partnerzy w sprzedaży detalicznej otwierają kolejne sklepy.

 

BOGATA KOLEKCJA, PRESTIŻOWE NAGRODY

Od uruchomienia firmy, Trippen zdobył szereg międzynarodowych nagród projektowych. Kolekcje takie jak Closed, Cup, Penna, x+ os, Box, Happy i Split, wygrały wiele prestiżowych nagród za wzornictwo, m.in. Red Dot, Good Design Award, German Design Award, iF product design, German Shoe and Leather Goods Prize.

 

TRIPPEN NA ŚWIECIE, TRIPPEN W POLSCE

 

Oprócz własnych sklepów w Niemczech i Antwerpii oraz sklepów partnerskich w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Izraelu, Japonii, Tajwanie i Hong Kongu, buty Trippen znajdują się w ponad 450 innych sklepach na całym świecie. Cieszą się zainteresowaniem już nie tylko projektantów i artystów, ale wszystkich tych, którzy cenią sobie naturalne materiały i unikatowy styl. Z pewnością znajdą wielbicieli także w Polsce, dzięki pierwszemu butikowi Trippen w Warszawie na ul. Mokotowskiej 45.

Trippen_Warsaw-0034_9564

Trippen_Warsaw-0112_9684

Podziel się wiadomością:

Polecamy również