Ewa Farna zmienia nawyki żywieniowe

Ewa Farna zmienia nawyki żywieniowe – chce jeść świeżo i smacznie. Gwiazda rozpoczyna współpracę z marką SUBWAY.

Ewa Farna rozpoczyna współpracę ze znaną na całym świecie siecią restauracji SUBWAY. Ewa podkreśla, że współpraca ma związek ze zmianą nawyków żywieniowych, większy nacisk kładzie na świeżość i naturalność spożywanych produktów. Piosenkarka wzięła udział w specjalnie zorganizowanej sesji zdjęciowej do kampanii „Sub of the Day”. Gwiazda pozuje w 7 smakowitych odsłonach, a w każdej prezentuje zupełnie inny wizerunek: od anielsko dziewczęcego, poprzez rockowe szaleństwo, aż po kusząco uwodzicielski. W listopadzie ruszy konkurs dla fanów piosenkarki i sieci SUBWAY, jego zwycięzcy będą mogli wygrać lunch z młodą gwiazdą.

„Koncertowanie wymaga dużo podróżowania, które często łączy się też z niezdrowym jedzeniem. Zazwyczaj nie ma czasu na wysiadywanie w restauracjach. Dlatego zaczęłam zwracać większą uwagę na to, w jaki sposób się odżywiam. SUBWAY oferuje świeże i szybkie jedzenie. Dodatkowo uspokaja i cieszy mnie fakt, że cokolwiek wybiorę, zostanie przygotowane na moich oczach!” – mówi o współpracy z SUBWAY Ewa Farna.

Współpraca z piosenkarką zakłada udział gwiazdy w działaniach promujących akcję Sub of the Day, w której codziennie inny sandwicz będzie dostępny w atrakcyjnej cenie 7zł. Poza działaniami reklamowymi, w listopadzie odbędzie się konkurs, którego zwycięzcy będą mogli zjeść wspólny lunch z Ewą Farną w restauracji SUBWAY. Piosenkarka będzie także podpisywać promocyjne płyty i rozdawać autografy. Artystka będzie również zapraszać na oficjalny Fan Page’a SUBWAY Polska na Facebooku, na którym planowane są liczne animacje i konkursy dla fanów. Kampania z udziałem Ewy potrwa do końca roku.

[nggallery id=2096]

Scroll to Top
Scroll to Top