Esprit powraca

Esprit powraca w wielkim stylu!

Kiedy w  2012 roku Jose Manuel Martínez Gutiérrez, który poprzednio pracował na sukces firmy Inditex, zasilił zespół Esprit w roli CEO, na giełdzie odnotowano natychmiastowy, rekordowy wzrost akcji od 14 lat. Martinez od razu wdrożył nową strategię, polegającą na zmniejszeniu zapasów i przyspieszeniu rotacji produktów obecnych w sklepach. Był to początek zmian, które miały sprawić, że marka będzie jedną z najbardziej rozpoznawalnych i konkurencyjnych na świecie. 
 
Dziś Esprit obecny jest w 40 krajach. Na całym świecie posiada 6 332 punktów sprzedaży. Również w Polsce marka radzi sobie bardzo dobrze. Na chwilę obecną posiada 11 sklepów w najważniejszych galeriach handlowych w Polsce. Niedawno otworzony został sklep w Blue City w Warszawie. Wedle najnowszego konceptuLighthouse, który  odzwierciedla  kalifornijskie korzenie marki i kreuje przyjazną przestrzeń, w której klienci mogą czuć się dobrze,  przebudowany został sklep w łódzkiejManufakturze oraz w Galerii Mokotów a to dopiero początek z planowanych zmian. Co najważniejsze, idąc z duchem czasu, już jesienią Esprit wprowadza kanałomnichannel w swoich sklepach. 
 
 
Esprit oferuje szeroki wybór wysokiej jakości odzieży dla mężczyzn, kobiet i dzieci, a także najmodniejsze akcesoria i wyposażenie domowe. Jest to marka, która w sposób szczególny dba o swoich klientów.  Dzięki międzynarodowemu programowi lojalnościowemu Esprit Friends, przy każdym zakupie można otrzymać m.in. kupon powitalny, rabat przy zakupie w outlecie czy w sklepie internetowym lub stacjonarnym. Na całym świecie jest już ponad 5 milionów Esprit Friends, którzy generują 70 % sprzedaży. 
 
 
To dopiero początek wielkich zmian w Esprit. Już teraz planuje otwarcie kolejnego sklepu w Warszawie czy w Wrocławiu. Szeroko rozpoznawalny na całym świecie, również w Polsce osiąga rekordy sprzedaży i zainteresowania marką. 

Scroll to Top
Scroll to Top