Esport modą

Esport modą przyszłości? Poznaj markę DV1

Rosnąca świadomość potencjału, spoczywającego w sporcie elektronicznym coraz mocniej przemawia do wyobraźni największych, światowych marek. W końcu, kto z nas pomyślałby 15 lat temu, że świat profesjonalnych graczy komputerowych na dobre zagości w kampaniach marek takich jak Mercedes czy Sprite?

Takie działania niejako przyczyniają się do obalenia mitycznego wizerunku sportowca o posągowej sylwetce. Na arenie pojawia się nowy gracz, esportowiec. Kim on właściwie jest? Przeprowadzając szczegółową analizę znajdziemy więcej stycznych z dobrze znanymi nam, tradycyjnymi sportowcami, niż moglibyśmy się podziewać. Na pierwszym miejscu mamy pasję, na kolejnym regularne treningi, grę zespołową, refleks, a przede wszystkim, talent.

Miliony Polaków to zadeklarowani gracze oraz fani esportowych rozgrywek. Przedstawiciele tych
społeczności są niezwykle aangażowani, a co najistotniejsze, wyczuleni na autentyczny aspekt wszelkich działań związanych z daną drużyną.

Czy wiesz, kto stanął ramię w ramię z Jamesem LeBronem w globalnej kampanii Nike? Odpowiedź może Cię zaskoczyć, mowa o profesjonalnym graczu League of Legends, Jian ‘Uzi’ Zihao. Zihao w wieku 22 lat osiągnął spektak ularny sukces w swojej dziedzinie i jest jej niekwestionowaną gwiazdą.

DV1 o sobie

Oficjalnie rozpoczęliśmy działalność na początku roku 2019 i już teraz jesteśmy jedną z największych organizacji, zrzeszających profesjonalnych graczy w tej części Europy.
Daje nam to niezwykłą szansę kreowania wizerunku esportu na, przysłowiowym, własnym podwórku. Wierzymy w to, co nowe. Najnowsze metody treningowe połączone z pasją i ciężką pracą, pozwalają nam wierzyć, że gracze światowej klasy nie ustępują dobrze wszystkim znanym sportowym gwiazdorom!

Jak cię widzą, tak cię piszą.
Nie chcemy być nudni. Jesteśmy dumni z tego, że nasza pasja stała się zarówno pracą i stylem życia, a całym tym pozytywnym ładunkiem chcemy się dzielić z ludźmi. Tak narodził się pomysł stworzenia marki odzieżowej, z którą będą mogli się utożsamiać nasi fani, entuzjaści esportu no i oczywiście my sami. Postanowiliśmy wykorzystać gaming, jako element popkulturowy w streetwear’ze.

Jak to robimy?
Jesteśmy obecni niemal przy wszystkich etapach powstawania kolekcji. Począwszy od przygotowywania
projektu, kończąc na dystrybucji (mała ciekawostka dla wiernych fanów devils.one, gracze czasem własnoręcznie pakują ubrania przed wysyłką do klienta ☺). Wspólnie z naszymi profesjonalnymi graczami wybieramy rodzaje nadruków, kolorystykę, głosujemy na modele skarpetek. Przy pierwszych projektach pracowaliśmy z doświadczoną projektant. Teraz rozpoczynamy współpracę ze studentami designu, żeby po raz kolejny sprawdzić, co ciekawego przyniesie danie szansy młodym.

Ubrania z naszych kolekcji są produkowane w polskich szwalniach, zlokalizowanych m.in. w Łodzi. Na sesji promującej naszą kolekcję obok profesjonalnych modeli i influencerów stanęli także wybrani przedstawiciele naszej drużyny min. Taiovsky, Cinkrof, Agresivoo. Po tym doświadczeniu jesteśmy pewni, podczas kolejnych sesji będzie nas tam więcej, w końcu ubrań nie robimy dla modeli.

Nie lubimy mówić o DNA marki czy jej misyjności, zależy nam na autentyczności. W końcu jesteśmy młodzi, a naszą pracą jest granie w gry ☺. Po prostu tworzymy rzeczy,
które sami chcemy nosić. W naszych ubraniach zawsze możemy czuć się pewnie w świecie gdzie legendy powstają jeszcze przed ukończeniem osiemnastki.

Wejdź na naszą stronę i zobacz jak modę rozumieją profesjonalni gracze.
[klik]

foto: Ada Gruszka, Wiki Wójcik

 

Scroll to Top
Scroll to Top