Marka Le Désir pewnym krokiem wkroczyła na polski rynek mody w 2014 roku. Twarzą wiosennej kampanii wizerunkowej została Edyta Zając.
Najnowsza kolekcja stworzona przez MagdÄ™ Wizner utrzymana jest w najmodniejszych, wedÅ‚ug Instytutu Pantone, kolorach na 2016 rok: Rose Quartz – subtelny róż oraz Serenity – chÅ‚odny odcieÅ„ koloru niebieskiego. W portfolio Le Désir znajdujÄ… siÄ™ ultra kobiece garnitury – znak rozpoznawczy marki, koronkowe sukienki, zmysÅ‚owe, jedwabne tuniki w stylu boho i eleganckie spódnice oraz swetry. Tradycyjnie regularnie wprowadzane bÄ™dÄ… nowoÅ›ci, które urozmaicÄ… kolekcjÄ™ i zachÄ™cÄ… do odwiedzenia luksusowego butiku i sklepu online częściej niż raz na pół roku.
W poprzednich sezonach marka współpracowała m.in. z panującą od 2012 roku Miss Polonia Pauliną Krupińską i modelką Olą Ziemińską. W wiosennej kampanii Le Désir, Magda Wizner postawiła na Edytę Zając.
Edyta doskonale uosabia ducha marki. Jest przebojowa, odważna, pełna pasji, czyli taka jaka jest kobieta Le Désir – mówi założycielka i projektantka marki.
W tym samym czasie zrealizowano sesję zdjęciową do look booka marki, w którym pojawiła się zwyciężczyni konkursu The Look of the Year 2015 – Adrianna Sieklińska. Do obu sesji wykorzystano buty marki Kazar.
Kolekcja wiosna/lato 2016 jest dostępna w butiku stacjonarnym przy ul. Hożej 55 lok. 4 w Warszawie oraz w sklepie online i na platformie showroom.pl.