DR.MARTENS – FIRST AND FOREVER – wideo

Niewiele doświadczeń związanych z marką pozostaje z Tobą tak długo, jak w przypadku twojej pierwszej pary martensów, moment ten jest często pierwszym ważnym wyrazem osobistego stylu i tożsamości.

First and Forever” to nowa kampania Dr Martens, która rozpoczęła się w sezonie AW 2011 i potrwa do kolejnego sezonu AW 2012! Współpraca trzech talentów – Gavina Watsona (fotograf), Agyness Deyn (modelka) i Ash Stymest (model) zaowocowała niezwykłą kampanią.

Gavin Watson przez ostatnie 25 lat portretował brytyjską młodzież i subkultury. Jego zdjęcia są surowe, pełne buntu i bardzo brytyjskie. W swoim oryginalnym warsztacie doskonale wpisuje się w klimat marki Dr. Martens. Natomiast Deyn i Stymest są nie tylko ucieleśnieniem ducha buntu DM, ale są również symbolem nowoczesnej brytyjskości.

Kampania oparta jest na połączeniu zdjęć i filmów z udziałem Deyn i Stymest, przedstawiających spontaniczną podróż przez „pierwsze” chwile i doświadczenia z pierwszymi butami Dr. Martens. Akcja kampanii toczy się w Wielkiej Brytanii ukazując jej charakterystyczny klimat.

W mediach społecznościowych, użytkownicy będą zachęcani do dzielenia się osobistym, niezapomnianym doświadczeniem związanym z ich pierwszą parą kultowych „martensów” – pierwszą miłością, pierwszym koncertem, pierwszymi uczuciami!

Kampania powołana do życia w przestrzeni cyfrowej, głównie mediach społecznościowych będzie pozwalała klientowi DM dzielić się „pierwszymi” chwilami, wspomnieniami i nowymi doświadczeniami z marką.

„First And Forever” będzie oferowało konsumentowi platformę do wyrażenia siebie i swojej indywidualności, będzie także w naturalny sposób kontynuacją pięciu dekad stylu życia wg marki Dr. Martens.

Scroll to Top
Scroll to Top