Strona główna » Blog » Dorota Czaja dla Top Secret

Dorota Czaja dla Top Secret

Jesienne ubrania z kolekcji Top Secret, Troll i Drywash są już w sprzedaży. Kolekcje adresowana są do ludzi młodych, otwartych, aktywnych i nowoczesnych, skłonnych do czerpania przyjemności, stawiających na atrakcyjny wygląd w pracy i czasie wolnym. Propozycje trzech marek uzupełniają się nawzajem i pozwalają dostosować strój do różnych potrzeb i funkcji. Są więc ubrania do pracy, odpowiednie na czas wolny i do tańca i uprawiania sportu.

Twarzą jesienno zimowej kampanii Top Secret, Troll, Drywash jest Dorota Czaja – aktorka, tancerka, modelka. Absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Muzycznego w Warszawie, ostatnio kojarzona z serialem „Tancerze”, w którym wcieliła się w postać głównej bohaterki – Sylwii. W swoim świeżym, aczkolwiek ciągle rozwijającym się dorobku aktorskim pracowała przy takich produkcjach jak seriale „Pierwsza Miłość”, „Niania”, teledyskach zespołu Feel, Budki Suflera, Reni Jusis, czy Maryli Rodowicz. Od roku jest prowadzi program modowo – lifestyle’owy „Przymierzalnia” produkowany przez Canal+ . Szerokiej widowni znana jest też jako tancerka licznych programów telewizyjnych m.in. „Jaka to melodia”, „Co nam w duszy gra” i „Europa da się lubić”. Przez kilka lat występowała w paryskim kabarecie Lido. Brała udział w wielu międzynarodowych pokazach mody. Zdobyła wiele tytułów Miss piękności, w tym Miss Polski Nastolatek oraz II vice Miss Polonia.

W kampanii Top Secret, Troll, Drywash Dorota Czaja wciela się w rolę zmysłowej, seksownej kobiety, pokazanej w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami. Ubrana jest oczywiście w kobiece kolekcje Top Secret, Troll, Drywash. Jest zmysłowa jesienią…

Dorotę Czaję fotografował Szymon Brodziak, fotograf mody, znany z odważnych, zmysłowych zdjęć pięknych kobiet, w ostatnim czasie nagrodzony w prestiżowym konkursie Prix de la Photographie Paris.
Nowe zdjęcia w połowie w połowie sierpnia zostaną pokazane w nowatorskiej formie na witrynach 148 salonów Top Secret & Friends i Top Secret oraz 30 marki Troll.

[nggallery id=1600]

 

2011-08-07T09:45:30+00:007 sierpnia 2011|Moda|