David Beckham

David Beckham gwiazdą najnowszej kampanii H&M

David Beckham wystąpi w nowej kampanii promującej wiosenną kolekcję David Beckham Bodywear at H&M. Film reklamowy wyreżyserowany przez Nicolasa Windinga Refna, twórcę filmów Drive i Tylko Bóg wybacza, zostanie pokazany po raz pierwszy podczas finału Super Bowl w USA 2 lutego 2014.

W tym pełnym wartkiej akcji filmie David, ubrany w samą bieliznę, utknął podczas sesji zdjęciowej na dachu, z którego nie ma jak zejść. Szuka różnych sposobów aby wydostać się z opresji – warto dodać, że David wszystkie akrobacje w filmie wykonuje sam. Nagrane zostały dwie wersje filmu – widzowie będą mieli możliwość wzięcia udziału w głosowaniu na hm.com, aby wybrać wersję, która podoba im się bardziej. Głosowanie rozpocznie się 27 stycznia.

– Praca nad nową kampanią dla H&M z Nicolasem Windingiem Refnem, jednym z moich ulubionych reżyserów, była niezwykłym doświadczeniem. Nicolas traktował mnie bez taryfy ulgowej – stworzyliśmy film pełen akcji, ukazujący najlepsze strony nowej kolekcji bielizny – mówi David Beckham.

– Bardzo mi się podobała praca z Davidem nad jego nową kampanią. Ma wrodzony talent do występów przed kamerą i był bardzo odważny, wykonując wszystkie sceny kaskaderskie. Kampania jest zabawna, błyskotliwa i widowiskowa, pokazuje też różne strony osobowości Davida – mówi Nicolas Winding Refn.

Kampania prezentuje bieliznę z wiosennej kolekcji David Beckham Bodywear. Znajdziemy w niej pasiaste koszulki z długim rękawem, podkoszulki i slipy. Tym razem w skład kolekcji David Beckham Bodywear wejdzie też bielizna dla dzieci. Linia dla chłopców obejmuje koszulki, podkoszulki, slipy, kalesony i szorty do spania. Obie kolekcje będą dostępne w wybranych sklepach H&M oraz online od 30 stycznia.

Nowe modele uzupełnią główną kolekcję David Beckham Bodywear, która od swojej premiery w lutym 2012 r. zdążyła już zadomowić się w garderobach mężczyzn na całym świecie.