Darmowy krem na przystanku

Na ulicach największych miast w Australii pojawiły się dozowniki z darmowym kremem z filtrem przeciwsłonecznym UV 30+. Każdy mógł podejść i wycisnąć odpowiednią ilość preparatu. Dozowniki umieszczone były na przystankach autobusowych, w plakatach, zachęcających do chronienia skóry przed szkodliwymi promieniami UV.

Kampanię ”Cut out” zrealizowano na zlecenie SunSmart Cancer Council Western Australia, a ma ona zwrócić uwagę odbiorców na korelację między zbyt intensywnym naświetleniem słonecznym, a występowaniem nowotworów skóry. Co roku 1700 Australijczyków umiera na raka skóry, a u dwóch na trzech obywateli tego państwa nowotwór rozwinie się do 70 roku życia.

SunSmart Cancer Council Western Australia jako organizacja od lat walcząca z rakiem propaguje postawę „sunsmart”, która polega na przestrzeganiu kilku prostych zasad redukujących negatywne skutki promieniowania UV. Wśród nich, obok używania kremu z filtrem jest odpowiednie ubranie, noszenie nakrycia głowy w czasie upałów oraz okularów słonecznych. SSCC WA głosi także, że choroba może zostać całkowicie wyleczona, o ile zostanie zdiagnozowana odpowiednio wcześnie.

źródło:kampaniespoleczne.pl

Scroll to Top
Scroll to Top