Damska marka camel active startuje w Polsce

Marka camel active – brand do tej pory zarezerwowany dla odzieży męskiej – wprowadza w tym sezonie na polski rynek kolekcję dla pań.

Wraz z nową męską kolekcją camel active do polskich sklepów są wprowadzane również damskie modele camel active womenswear. Rozszerzona oferta będzie dostępna w salonach firmowych oraz wybranych sieciach multibrandowych. W jesienno-zimowym sezonie Polki będą mogły wybierać wśród różnych rodzajów kurtek oraz dodatków. W nadchodzących sezonach asortyment dla pań będzie jednak konsekwentnie wzbogacany o kolejne elementy.

Debiut camel active womenswear nastąpił w Niemczech, krajach Beneluksu, Skandynawii, Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce i został bardzo dobrze przyjęty przez sieci sprzedaży.

„Reakcje sprzedawców detalicznych były bardzo pozytywne. Nasi klienci wyrazili uznanie dla udanego przeniesienia DNA camel active z męskiej linii na linię odzieży damskiej. Chwalili również wszechstronność kolekcji, świetne, zoptymalizowane kroje ubrań, a także utrzymanie charakterystycznych cech zarówno produktu, jak i designu. Nasza inwestycja w nowy pomysł i osiągnięty rezultat spotkały się z dobrym przyjęciem, które nagrodziło nasz wysiłek”, poinformował Eric Sperber, dyrektor zarządzający camel active.

W zamówieniach przedsprzedażowych kolekcji jesień-zima 2013 szczególnym powodzeniem cieszyły się parki, kurtki pikowane i sportowe.

Dyrektor Frank Brüggemann podsumował wyniki zamówień w następujący sposób: „W sumie, dla damskiej kolekcji camel active udało nam się pozyskać około 460 punktów sprzedaży – 320 na rynku niemieckim oraz 140 w innych krajach Europy”.

Salony firmowe camel active w Polsce znajdują się w C.H. Silesia w Katowicach, Manufakturze w Łodzi oraz w C.H. Blue City w Warszawie. 

[nggallery id=5057]

Scroll to Top
Scroll to Top