CROCS Come As You Are

CROCS kampania Come As You Are – trzeci rok z globalnymi ambasadorami marki

Marka Crocs rozpoczęła trzeci rok kampanii marketingowej „Come As You Are”. Globalni ambasadorzy marki, w tym wielokrotnie nagradzana aktorka, piosenkarka i autorka tekstów Zooey Deschanel , wraz z brytyjską aktorką Natalie Dormer, znaną między innymi z popularnego serialu „Gra o tron” zachęcają nas do deklarowania, że bycie sobą, wygoda i elegancja nie wykluczają się wzajemnie.

Wchodząc w trzeci rok kampanii „Come As You Are” rozwijamy nie tylko nasze przesłanie i obsadę, ale cały wygląd i charakter naszej kampanii marketingowej. Crocs śmiało deklaruje, że możesz mieć własny styl i zachować wygodę bez względu na to, kim jesteś i dokąd zmierza twoje życie. Terence Reilly, dyrektor ds. Marketingu w Crocs.

W kampanii 2019 do Deschanel i Dormer dołączają chińska aktorka, tancerka i modelka Gina Jin, południowokoreańska aktorka i gugudańska dziewczyna z zespołu Kim Se-Jeong oraz japońska aktorka i modelka Suzu Hirose.

Ponieważ komfort ma wiele kształtów i rozmiarów, nasi globalni ambasadorzy marki będą nosić i opowiadać o niektórych z naszych najpopularniejszych modeli w kontekście odpowiednim dla ich zainteresowań i ich osobowości. -Terence Reilly, dyrektor ds. Marketingu w Crocs.

W kampanii zostaną zaprezentowane najpopularniejsze produkty i kolekcje Crocs, w tym LiteRide ™, Crocband Platform, Crocs Serena, Swiftwater ™ i oczywiście kultowy Classic Clog.

Kampanię „Come As You Are” będzie można zobaczyć w wersji cyfrowej, społecznej, drukowanej i w sklepie, ze szczególnym uwzględnieniem Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Chin, Japonii i Korei Południowej. Ponadto Crocs będzie poszukiwał Ambasadora Kibiców Crocs na rok 2019, który pokaże nam, jak ogarnia „Come As You Are” i nosi Crocs, aby realizować swoje pasje. Dodatkowe informacje na temat konkursu Ambasadorów Fan Crocs w 2019 roku zostaną udostępnione jeszcze w tym miesiącu.

Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „Come As You Are”, odwiedź www.crocs.com/comeasyouare.

Podziel się wiadomością:

Polecamy również