CHOMISAWA

CHOMISAWA Kolekcja No. 9

Duet CHOMISAWA – Daniel Chomicz i Dariusz Sawaniewski – prezentuje nową kolekcję!

Kolekcja No. 9 to zwrot w stronę niedocenianych subkultur. Jest na wskroś miejska i miesza różne modowe wpływy – zarówno ze wschodu jak i zachodu – z jakże aktualną dziś estetyką buntu.

 Kolekcja No. 9 ma opowiadać m.in. o współczesnej Europie, w której młodzi ludzie mierzą się z różnymi obliczami kryzysu. Dotyka on ich bezpośrednio, przez co nie pozostają obojętni i szukają dróg przeciwstawienia się sytuacji, jak np. manifestujący na Ukrainie – mówi Daniel.

Ta angażująca perspektywa, którą przyjęli projektanci widoczna jest w silnych nawiązaniach do modowych przełomów wyrastających z wielkomiejskich i kulturalnych. buntów W kolekcji No. 9 wyraźne widoczne są echa rewolucji seksualnej lat 60, retro stylu ulic Los Angeles i współczesnych subkultur. Prezentowane w lookbooku kolekcji sylwetki są warstwowe ale niezwykle swobodne dzięki prostym, klasycznym krojom. Dominuje biel, którą przełamują metaliczne odcienie koloru niebieskiego i srebrnego.

Kolekcja No. 9 jest też niejako buntem samych projektantów i zmianą ich dotychczasowego podejścia do pracy.

Naszymi projektami chcemy na bieżąco odpowiadać na nieustanne zmiany, które obserwujemy dookoła nas a nie projektować, by dopasować się do obowiązujących trendów – podkreśla Dariusz.

W związku z tym kolejne kolekcje będą pojawiać się nieregularnie, tj. nie będą dotyczyły sezonów wiosna/lato i jesień/zima. Będą dynamiczne ale wzbogacone o stały element, który na przestrzeni lat zidentyfikuje zapamiętywalny styl i charakter marki CHOMISAWA.

Miejski charakter najnowszej kolekcji podkreśla sesja, na którą wybrano zapomniane ale magiczne zakamarki centrum Warszawy. Stylizacje Filipa Bali oraz zdjęcia Agaty Zielińskiej współgrają z inspiracjami projektantów.

Kolekcja no. 9 / Lookbook

Daniel i Dariusz niezmiennie zachowują dbałość o najmniejsze detale i ręcznie wykańczają swoje projekty. Do Kolekcji No. 9 wykorzystali materiały z włoskich fabryk Loro Piana czy żakardy z Francji.

Projekty są jak zawsze przemyślane i skierowane do sprecyzowanej grupy odbiorców. Tak jak w przypadku poprzednich kolekcji, modele z No. 9 dostępne są w limitowanej ilości (3-4 egzemplarze) i na indywidualne zamówienie, co podkreśla ich unikatowość.

 1 3

Scroll to Top
Scroll to Top