Calzedonia Leg Show

Calzedonia Leg Show – fotorelacja z pokazu mody w Weronie – dużo zdjęć!

8 października o godzinie 19-ej w Weronie odbyła się druga edycja Calzedonia Leg Show. Data tego widowiskowego pokazu nie bez powodu zbiegła się z 60. rocznicą odkrycia rajstop.

Ten wyjątkowy wieczór miał na celu celebrowanie tej części garderoby jako coś więcej niż tylko akcesorium, ale jako prawdziwą gwiazdę kobiecych dodatków – elementu, który może dodać blasku nawet najbardziej casualowej stylizacji.

Pokaz Calzedonia LegShow 2019 Hotel Edition odbył się w siedzibie głównej firmy w Weronie.

Tego wieczoru wybieg zamienił się w iście królewskie wejście do Grand Hotelu. Oświetlona z tyłu ściana pokoi, których drzwi otwierały się, pokazywały zabawę światłem i cieniem, a także szeroką gamę różnych ujęć, które zmieniały się wraz z lookami kolekcji FW 19/20.

Nowość sezonu? Logomania! Rajstopy w nadrukowane logo CLZ w dużym rozmiarze, a także napis marki złożony z odpowiednich literek, który pokrywa całą powierzchnię nóg.

Odważniejszym paniom, spodobają się metaliczne i błyszczące tekstury, które są katalizatorami nawet najbardziej rozproszonego spojrzenia. Rajstopy i legginsy stają się olśniewającą bronią uwodzenia, których blaski rozświetli nawet najbardziej minimalistyczny look.

Główną rolę w zdjęciach wizerunkowych kolekcji pełnią wzory. Najbardziej atrakcyjne są bez wątpienia kraty: w stylu brytyjskim, pepitka, duże romby, a także prążki w stylu oxsfordzkim. Na koniec ciepłe i przytulne kaszmirowe modele idą w parze z brokatowymi prążkami, w różnych odcieniach czerwieni.

W pierwszym rzędzie na pokazie pojawiło się wiele znanych osobistości m.in. węgierska modelka Barbara Palvin, znana m.in. z kampanii strojów kąpielowych Calzedonia. Gościem specjalnym wydarzenia była również digitalowa ambasadorka Chiara Ferragni, która już od kilku sezonów współpracuje z marką.

Wśród polskich gości znalazły się m.in.: Kasia Szklarczyk, Zosia Ślotała, Anna Nowak oraz Karolina Pisarek.

W nawiązaniu do motywu przewodniego pokazu, którym był hotelowy klimat, marka przygotowała dla swoich gości wiele digitalowych aktywności, które miały na celu podkreślenie trendu logomanii w nowej kolekcji.

O makijaż modelek zadbała firma MAC Cosmetics na czele z Michael Magnani, a za stylizację włosów odpowiadał team Giovanniego Iovino, z ramienia marki COTRIL.

Zobacz również: marka Calzedonia na ModaiJa

Calzedonia Leg Show – fotorelacja!

Scroll to Top
Scroll to Top