Calvin Klein Women

Calvin Klein Women: Pierwszy zapach Rafa Simonsa, nowy zapach marki Calvin Klein

Słowo WOMEN (KOBIETY) oznacza nie jedną, lecz wiele osób – grupę indywidualności, które mówią odrębnym głosem i posiadają wyjątkową osobowość. CALVIN KLEIN czerpie inspirację z wielowymiarowej tożsamości współczesnej kobiecości, z rzeczywistości nowoczesnych kobiet, z ich niezliczonych interpretacji, by wymyślić nowy zapach – pierwszy zapach stworzony przez Rafa Simonsa, dyrektora kreatywnego marki Calvin Klein: CALVIN KLEIN WOMEN.

Kobieta czerpie z wielu innych kobiet, aby ulec przemianie. Zapach CALVIN KLEIN WOMEN powstał z inspiracji wrodzoną różnorodnością, pluralizmem połączonym z indywidualnością; wolnością, postulatem opierania się definicji i życiem według własnych zasad. Oto kolektywna indywidualność, która jednoczy wszystkie kobiety.

Przesłanie CALVIN KLEIN WOMEN przemawia do wielu. Zwraca się do kobiet w uniwersalny sposób. Zapach sugestywnie przywodzi na myśl wiele tożsamości, jakie reprezentują. Kobiety posiadają więcej niż jedną osobowość, cechuje je nieodłączna swoboda nieustannego wymyślania siebie na nowo. Są zarazem jednym i wszystkim – osobą, która staje się częścią grupy. Kreatywne dziedzictwo domu CALVIN KLEIN polega nie tylko na odzwierciedlaniu kultury, lecz także na jej definiowaniu. CALVIN KLEIN WOMEN obrazuje dynamiczną i wielowymiarową kobiecość, która ukazuje kreatywnego ducha Rafa Simonsa oraz nową epokę dla marki CALVIN KLEIN.

KOMPOZYCJA ZAPACHOWA

Drzewno-kwiatowa

NUTA GŁOWY: zdrewniałe owoce eukaliptusa
NUTA SERCA: kwiat pomarańczy
NUTA GŁĘBI: drewno cedru alaskańskiego

#IAMWOMEN

Gama i ceny:

CALVIN KLEIN WOMEN EDP 30 ml Cena: 239,00 *

CALVIN KLEIN WOMEN EDP 50 ml Cena: 335,00 *

CALVIN KLEIN WOMEN EDP 100 ml Cena: 429,00 *

*Sprzedawca detaliczny ma pełną swobodę w kształtowaniu swojej polityki cenowej

* Zapach dostępny jest w perfumeriach SEPHORA

Calvin Klein Women

Skomponowany przez kreatorki zapachów Annick Menardo i Honorine Blanc, zapach CALVIN KLEIN WOMEN to gra kontrastów, zróżnicowana tak nieskończenie, jak osobowości kobiet, które go zainspirowały.

Połączenie siły z delikatnością, świeżości ze zmysłowością. Zapach, zabarwiony na jasnoróżowy kolor, skonstruowano wokół trzech podstawowych składników: delikatnych płatków kwiatu pomarańczy, wilgotnej zmysłowości eukaliptusa i intensywnego drewna cedrowego z Alaski. Składniki te połączono z czarnym pieprzem i olejkiem cytrynowym, bukietem magnolii wielkokwiatowej i absolutem jaśminu, a także z uwodzicielską mocą olejku eterycznego Olibanum i Ambrox® Super.

Wyrażając etos CALVIN KLEIN WOMEN, każdy składnik jest afirmowany i traktowany z szacunkiem: pojedynczy składnik jest równie ważny jak kompozycja i żaden nie może istnieć bez drugiego. Połączono je w celu stworzenia zaskakującego i niepowtarzalnego zapachu drzewno-kwiatowego, co stanowi sprzeczność pojęć. W tym dynamicznym i nowoczesnym zapachu użytkownik odkrywa wewnętrzną dwoistość, ciągłe napięcie między różnymi elementami i mariaż przeciwieństw. I jako taki zapach ten stanowi olfaktoryczny portret wielowarstwowej idei kobiecości.

FLAKON

Flakon i opakowanie zewnętrzne CALVIN KLEIN WOMEN to hybryda, która wyraża kreatywną tożsamość marki CALVIN KLEIN według Rafa Simonsa. Praca Simonsa konsekwentnie przekracza granice między światem sztuki i mody, a tu dodano jeszcze język klasycznej perfumerii. Flakon zapachu, stworzony przez Suzanne Dalton we współpracy z Anne Collier, przepełnia ponadczasowa kobiecość. Flakon z masywnego szkła ma ergonomicznie zaokrąglony kształt oraz srebrny pierścień i pompkę, które nawiązują do tradycyjnych archetypów perfumiarstwa. Równocześnie zgłębia i burzy estetyczne kody, wyraża poszanowanie wobec tradycji i rzuca jej wyzwanie. Flakon konfrontuje te odniesienia do przeszłości nowym elementem: graficznym, ponadwymiarowym korkiem w kształcie dysku, który stanowi tło dla fotograficznego nadruku Anne Collier. Ten flakon niczym objet d’art zaciera granice między sztuką i modą, łączy wizualny język współczesnej fotografii z odwiecznymi wyobrażeniami na temat kobiecości. Odrzuca konformizm, przez co kontynuuje tradycję łamania reguł i przekraczania granice, co jest synonimem marki CALVIN KLEIN.

SZATA GRAFICZNA

Grafika na flakonie i opakowaniu zewnętrznym CALVIN KLEIN WOMEN to dzieło artystki Anne Collier. Ukazuje kobiece oko patrzące na świat. Przeobraża się w różnych inkarnacjach, stanowi kontrapunkt dla fascynacji Rafała Simonsa sztuką współczesną, jego transformację dzieł takich artystów jak Andy Warhol w projektach ubiorów. Tu dzieło Collier ukazano na okrągłym korku, który staje się obiektem sztuki, oraz na białym opakowaniu, które stanowi niekonwencjonalną ścianę galerii w miniaturze. W swojej pracy Collier roztrząsa zarówno akt patrzenia, jak również bycie oglądanym. W swoich pracach zastanawia się, co to znaczy być kobietą i jak przedstawiano kobiety w sztuce, reklamie i mediach. Oko jest w pracy Collier powracającym motywem i jest ściśle powiązane z mechanizmami aparatu. Dla Collier oko to próg między naszym życiem wewnętrznym i zewnętrznym, między naszymi pragnieniami a realiami dnia codziennego.

Kampania reklamowa CALVIN KLEIN WOMEN, stworzona z udziałem kobiet w roli głównej, oręduje za legendarnymi bohaterkami przeszłych pokoleń i afirmuje bohaterki współczesnej kultury.

#IAMWOMEN

KAMPANIA REKLAMOWA: AFIRMOWANIE KOBIET PRZEZ KOBIETY

Przystępując do kampanii CALVIN KLEIN WOMEN, byłam ciekawa, czy można stworzyć inny rodzaj wizerunku: wizerunku pewności siebie i empatii, aby kobiety mogły artykułować i projektować swoje własne tożsamości.
(
Anne Collier)

Kampania CALVIN KLEIN WOMEN stworzona została przez Lloyd & Co. we współpracy z artystką Anne Collier, której wyjątkowe i natychmiast rozpoznawalne dzieła sztuki fotograficznej pojawiają się zarówno na opakowaniu zewnętrznym, jak i na flakonie. W kampanii występują w rolach głównych dwie kobiety kształtujące nowe oblicze Hollywood: LUPITA NYONG’O i SAOIRSE RONAN.

Te nagradzane aktorki i głosy swojego pokolenia: obie kobiety są powszechnie uznawane za osoby obdarzone wyjątkowym talentem, które cechuje kreatywność, inteligencja i siła charakteru. Są postaciami, do których aspirują i które inspirują kobiety z całego świata. Zarówno Nyong’o, jak i Ronan występują w kampanii CALVIN KLEIN WOMEN na kilku niesamowitych i bezpośrednich portretach Collier, które jednocześnie prowokują i zapraszają obserwatora do świata CALVIN KLEIN.

Te inspirujące kobiety wybrały z kolei postacie z przeszłości, które je zainspirowały – ikony kobiecości, które jako twórczynie i kobiety ukształtowały ich tożsamość.

W odzwierciedleniu twórczości Collier, która wybiera zaskakujące zestawienia, pozwalające zgłębiać między obrazami wzajemne relacje i implikowane narracje, kampania prezentuje tryptyk zdjęć przedstawiających te aktorki porównywane z legendarnymi postaciami kobiet, wybranych przez nie jako osoby, które je zainspirowały i odmieniły.

LUPITA NYONG’O: Potrzeba więcej niż jednej osoby, aby powstała indywidualność.

SAOIRSE RONAN: Możesz być każdą kobietą, jaką tylko zechcesz być.

LEGENDARNE POSTACIE WYBRANE PRZEZ LUPITĘ NYONG’O:
EARTHA KITT I AKTORKA KATHARINE HEPBURN

Eartha Kitt i Katharine Hepburn to przykłady kobiet, które nie akceptowały status quo, lecz stworzyły przestrzeń dla siebie. Pociąga mnie ich uczciwość oraz zdolność mówienia i wyrażania tego, w co wierzyły, aby zmienić bieg historii. Podziwiam ich nieprzejednany artystyczny punkt widzenia oraz to, że nie sprzeniewierzyły się sobie. Dążę do tego, aby być podobnie autentyczną i w pełni uczciwą. (Lupita Nyong’o)

LEGENDARNE POSTACIE WYBRANE PRZEZ SAOIRSE RONAN: SISSY SPACEK I NINA SIMONE

Sissy Spacek posiada tę otwartość, tę prezencję. Wydaje się, że jest chętna spróbować wszystkiego i dotrzeć wszędzie. Była wolna i była prekursorką. Nina Simone natomiast zdołała ukształtować samą siebie i przemysł muzyczny, czyniąc go takim, jaki był jej potrzebny. Sprowadza się to do pytania, czy ma na ciebie wpływ czyjaś praca? Czy wzbudza u ciebie zainteresowanie, porusza czułą strunę? Obserwowanie ludzi, którzy robią coś, co ich pasjonuje, jest inspirujące. Zachęca cię, by robić to samo, by odczuwać to samo. (Saoirse Ronan)

Zobacz wideo na naszym profilu na FB!

Scroll to Top
Scroll to Top