Boska jak diabli – znamy największe kobiece sprzeczności

Projektantka Sabrina Pilewicz odkrywa sekrety kontrastowej kobiecej natury

Jestem jak róża: delikatna, a zarazem ciernista; jestem kobieca, ale z męskim charakterem. Te i setki innych kobiecych sprzeczności zdradziły Polki w konkursie organizowanym przez nowego, żurawinowego Redd`sa Cranberry, który tak jak kobieca natura, kryje w sobie wiele sprzeczności. Jest czarny, ale czerwony; słodki a jednak kwaskowaty. Najciekawsze hasła wybrała Sabrina Pilewicz, ulubiona projektantka polskich gwiazd. Zainspirowana kontrastową naturą kobiet i żurawinowego Redd`sa, tworzy kolekcję wyjątkowych t-shirtów.

Uczestniczki konkursu Redd`sa Cranberry z udziałem Sabriny Pilewicz w roli jurorki pisały: „Jestem gorąca jak wulkan i zimna jak lód”. „Pędząca z duchem czasu, ale niosąca ducha przeszłości”. „Skromna na bogato”. Jak będą wyglądały t-shirty inspirowane tymi sprzecznościami? – Na pewno będą nowatorskie i ultrakobiece. Ponadto każdy t-shirt będzie przedstawiał daną sprzeczność zarówno w sposób metaforyczny jak i fizyczny. T-shirty będą wykonane ze szlachetnych tkanin, dzianin i skóry.  Będą utrzymane w czarno-czerwonej kolorystyce Redd`sa Cranberry – zdradza Sabrina. Każda z autorek dziesięciu wybranych przez Sabrinę haseł otrzyma t-shirt stworzony dla niej przez samą projektantkę. Pilewicz wybrała też trzy najciekawsze hasła, których autorki otrzymają nagrodę dodatkową: zakupy o wartości 1 tys. zł, w towarzystwie projektantki, która tym razem wystąpi w roli stylistki. Oto zwycięskie propozycje: „W dzień jestem niewinną anielicą, w nocy gorącą diablicą”, „Jestem boska jak diabli”, „Uległa dyktatorka”.

Swoimi sprzecznościami kobiety dzieliły się na Facebookowym fanpage’u piwa Redd’s. – Zgłoszone przez uczestniczki konkursu hasła bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Bez wątpienia stanowią dla mnie wielką inspirację do projektowania. Cieszę się, że dzięki zainicjowanej przez Redd’s Cranberry akcji mam możliwość stworzenia serii naprawdę unikatowych i designerskich t-shirtów. To szalenie inspirujący projekt – mówi Pilewicz.
Nie jest przypadkiem, że konkursowi dotyczącemu kobiecych paradoksów patronuje Redd`s Cranberry. To żurawinowe piwo także łączy w sobie sprzeczności. Czarna, elegancka puszka skrywa napój o efektownej czerwonej barwie. Smak piwa złagodzona jest delikatną słodyczą, a tę z kolei przełamuje kwaskowy posmak żurawiny. Za to właśnie żurawinowego Redd’sa cenią poszukiwaczki nowości, niebanalnych smaków i wyrafinowanych połączeń, dzięki którym znalazł on stałe miejsce w ofercie Redd’sa.

Sabrina Pilewicz także łączy sprzeczności w swoich projektach: błysk z matem, transparentne z nieprzezroczystym. Prowadzi atelier, w którym szyje na miarę unikatowe ubrania. Popularność zdobyła za sprawą ręcznie szytych i montowanych skórzanych torebek. Noszą je m.in.: Edyta Herbuś, Aleksandra Kwaśniewska, Agnieszka Popielewicz czy Katarzyna Zielińska. Modele Firenze i Roma szybko zyskały sobie sławę kultowych.

[nggallery id=3026]

Scroll to Top
Scroll to Top