Big Star Wiosna-Lato 2012

Pomysł na świetny wygląd w nadchodzącym sezonie? Ubranie idealnie odpowiadające osobowości. Wizerunek Big Stara oscyluje wokół swobody, indywidualizmu, energii i poczucia komfortu. Założeniem kolekcji wiosna lato 2012 jest podkreślenie własnego Ja. Produkty nie dominują lecz dopełniają sylwetkę pozwalając wyeksponować i podkreślić własną, niepowtarzalną osobowość.

Punktem wyjścia jest niezmiennie jeans- symbol wolności i podążania za własnymi wyborami. Pozytywne emocje wokół marki w naturalny sposób uchwycił Simon Procter, angielski fotograf pracujący na co dzień dla największych magazynów mody i marek.

Marka Big Star w sezonie wiosna lato 2012 afirmuje prostotę i bezpretensjonalność oraz bycie sobą w każdej sytuacji. Ubranie jest istotne, lecz najważniejsze jest to jak się w nim czujemy. Wolność słowa, myśli i wyrazu, które ukształtowały wiosenno-letnią kolekcję Big Star powodują, iż jest dedykowana młodym ludziom, którzy pragną sami podejmować decyzje i nie akceptują narzucanych im rozwiązań. Posiadają jasno sprecyzowaną wizję drogi, którą chcą podążać i konsekwentnie ją realizują. Dla tak zorientowanych odbiorców projektanci zaproponowali produkt, który współgra z ich osobowością i pozwala czuć się przede wszystkim sobą. W kolekcji Big Star nie ubrania kreują ludzi, ale odwrotnie – to ludzie nadają charakter noszonym przez siebie rzeczom. Ubranie jest jak druga skóra- nie ogranicza, a subtelnie podkreśla naturę i osobowość tego, który je zakłada. Dlatego motywem przewodnim wiosenno-letniej kolekcji jest wygodny i ponadczasowy dżins, który od zawsze był symbolem wyzwolenia z konwenansów, manifestem wolności i komfortu, niezależnie od panującej mody i trendów.

Kampania Big Star Spring Summer 2012 to mocny komunikat: Just be Yourself. Wyraziste osobowości, energia i naturalna spontaniczność w jeansowych stylizacjach uwiarygodniają to, co marka Big Star chce przekazać.
Autorem sesji wizerunkowej jest Simon Procter, angielski fotograf, który ma na swoim koncie liczne sesje dla najbardziej opiniotwórczych magazynów na świecie jak Harper’s Bazaar, japoński Vogue, V czy The New York Times oraz kampanie dla marek takich jak Nike, Reebook, Tommy Hilfiger czy Mavi.

W sezonie wiosna lato Big Star wyróżnia się czymś jeszcze. Nieczęsto zdarza się, by twarzami polskiej marki zostały światowe gwiazdy modelingu. W tym sezonie Big Stara reklamują: Francisco Lachowski, Brazylijczyk z polskimi korzeniami zajmujący prestiżowe, 16. miejsce w rankingu najlepszych modeli świata models.com i mający na swym koncie szereg edytoriali i kampanii (DKNY, Dior Homme, Armani Exchange). Towarzyszą mu Francuz Willy Cartier muza Jean Paul Gaultier i gwiazda kampanii Givenchy, oraz najpopularniejsi na świecie bliźniacy – Jonathan & Kevin będący twarzami DSquared i Strellson. Warto również zwrócić uwagę na dziewczyny: wschodzące gwiazdy Patrycję Walczak i Małgosię Piernik jak również Patrycja Gardygajło – twarz marki Jil Sander, Moschino i Dolce & Gabbana.

Wyraziste twarze, mocne nazwiska, nowoczesne i świeże zdjęcia. Indywidualizm i swoboda. Big Star. Your Life. Your Jeans.

[nggallery id=2510]

EKIPA SESJA
Zdjęcia: Simon Procter
Stylizacja: Paweł Marczewski
Makijaż: Wilson + Sylwia Rakowska | D’Vision Art
Fryzury: Kacper + Michał Bielecki | D’Vision Art.

MODELE:
Francisco Lachowski (nr 16 w światowym ranking modeli)
Willy Cartier
Jonathan Sampaio Ferreira
Kevin Sampaio Ferreira
Patrycja Gardygajło
Patrycja Walczak
Małgorzata Piernik
Production & Creative Direction: Warsaw Creatives

Scroll to Top
Scroll to Top