Bielizna, która ratuje życie!

Producenci ekskluzywnej bielizny po raz kolejny zaangażowali się w międzynarodową akcję walki z rakiem piersiRóżowa Wstążeczka.

W październiku strony internetowe dobrze znanych europejskich marek – Marie Jo, czy PrimaDonna – zaróżowiły się i zachęcają do wsparcia! Każdy, kto w trakcie Różowego Października zapisze się do newslettera ulubionej bielizny, przekaże tym samym 1 EUR na międzynarodową organizację PINK RIBBON!

O tym, jak ważna jest profilaktyka większość osób przypomina sobie wtedy, kiedy jest już za późno. A przecież wczesna diagnostyka i odpowiednio dobrane sposoby walki z chorobą, jaką jest nowotwór, gwarantują całkowite wyleczenie. Niestety, mimo  licznym akcjom nagłaśniającym skuteczność systematycznych badań, wciąż niewiele pacjentek poddaje się im regularnie. Dlatego tak ważne jest wspieranie kampanii, których celem jest rozbudzanie świadomości kobiet, ale i nie tylko.

PRZYŁĄCZ SIĘ I PRZEKĄŻ 1 EUR NA WALKĘ Z RAKIEM PIERSI!
Już od 1985 roku październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. To przede wszystkim okazja by poruszyć temat badań kontrolnych oraz wczesnej profilaktyki nowotworowej. Wiele firm, gwiazd oraz znanych osobistości angażuje się w akcje wspierające potęgowanie tej świadomości. Również marki produkujące ekskluzywną bieliznę propagują „różowe hasła”.

Wszyscy, którzy chcieliby przyłączyć się do salonu internetowego Bodylook.pl i podkreślić swoje poparcie dla Różowego Października, mogą przyłączyć się do akcji: „Bielizna, która ratuje życie!”
Więcej informacji: https://www.facebook.com/salonbodylookpl

Scroll to Top
Scroll to Top