Beyonce promuje modę plażową

Twarzą najnowszej kampanii H&M będzie prawdziwa supergwiazda – Beyoncé. Zobaczymy ją w kreacjach z letniej kolekcji H&M, zainspirowanych jej oryginalnym stylem. Kampania, na którą składają się spot TV, reklamy prasowe i billboardy powstała na zalanych słońcem plażach na Bahamach.

„Jestem naprawdę podekscytowana, że będę twarzą kampanii H&M właśnie tego lata, kiedy wychodzi mój nowy album. Współpraca przy projektowaniu kolekcji, a później zdjęcia na przepięknych plażach na Bahamach były dla mnie fantastycznym przeżyciem. Świetnie się przy tym bawiłam. Kocham modę za jej wyrazisty charakter i energię, i nie mogę się doczekać, by dzięki H&M podzielić się tym z moimi fanami na całym świecie” – mówi Beyoncé.

Beyoncé dołączyła do zespołu projektantów H&M przy pracy nad kolekcją ubrań i dodatków idealnych na upalne letnie dni. 25% dochodu ze sprzedaży wybranych modeli z kolekcji (między innymi supermodnego batikowego bikini) przeznaczone zostanie na wsparcie projektu H&M for Water. W ramach trwającej od 2002 roku wspólnej inicjatywy H&M i organizacji WaterAid udało się nam już zebrać 2 650 000 funtów brytyjskich.

Zdjęcia do kampanii zrealizowane zostały w Nassau na Bahamach przez duet fotografów: Inez van Lamsweerde i Vinoodha Matadina, a spot, utrzymany w konwencji teledysku, wyreżyserował Jonas Åkerlund. W pełnej wersji będzie można obejrzeć go online, a skrócone edycje trafią do stacji telewizyjnych na całym świecie.

Letnia kampania H&M zbiega się z promocją trasy koncertowej Beyonce „Mrs Carter Show World Tour”, gdzie piosenkarka jako Mrs Carter jest ucieleśnienie kobiety silnej, wrażliwej, zalotnej oraz zmysłowej. W kampanii reklamowej H&M Beyonce wystąpi również jako Mrs Carter.

[nggallery id=4518]

Scroll to Top
Scroll to Top