balmain

BALMAIN I H&M OGŁASZAJĄ #HMBALMAINATION

H&M ma przyjemność ogłosić, że gościnnym projektantem kolekcji jesiennej będzie prawdziwy bastion francuskiego luksusu – paryski dom mody Balmain.

Zarządzany przez młodego dyrektora kreatywnego, Oliviera Rousteinga, Balmain stał się globalnym, pop-kulturowym zjawiskiem. Wczoraj wieczorem Rousteing pojawił się wraz z przyjaciółmi Kendall Jenner i Jourdan Dunn na czerwonym dywanie Billboard Music Awards, gdzie zaprezentował pierwsze artykuły z tej kolekcji. Za pośrednictwem mediów społecznościowych H&M i Balmain zaprosili swoich fanów do przyłączenia się i wspólnego bycia razem z: #HMBalmaination.

– Głównym celem dla mnie, jako projektanta jest rozmowa z moim pokoleniem. H&M daje mi jedyną w swoim rodzaju okazję do wprowadzenia wszystkich w świat Balmain, realizację odrobiny swoich marzeń i stworzenie #HMBalmaination: globalnej wspólnoty zasilanej hashtagiem. Współpraca z H&M była dla mnie niesamowicie naturalna, ponieważ H&M jest marką, z którą wszyscy czują się związani. H&M jest wyrazem jedności, której i ja jestem zwolennikiem – mówi Olivier Rousteing.

Powstała w 1945 roku marka Balmain pozostaje wierna duchowi i wizji swojego założyciela i jest wyrazem atrakcyjnej dla nas wszystkich energii, radości i swobody. Rousteing nadał domowi mody Balmain unikalną tożsamość: opartą na jej modowym DNA i jednocześnie dobrze zakorzenioną w czasach współczesnych, ze smykałką do show-biznesu. Decyzja o wyrażeniu popowego charakteru twórczości poprzez współpracę z H&M była dla Balmain bardzo naturalna.

– Niezmiernie cieszymy z tego, że możemy gościć Balmain jako naszego projektanta. Wszyscy w pełni zaangażowali się w to przedsięwzięcie. Balmain tworzy wyjątkowy styl łączący couture z modą z ulicy, który jest jednocześnie bogaty i bezpośredni, zmysłowy i pełen energii. Bliskie powiązanie ze światem show-biznesu i muzyki daje stylowi Balmain zaskakujący charakter – mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.

Kolekcja składa się z ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn i od 5 listopada będzie dostępna w 250 sklepach na całym świecie oraz online.

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Olivier Rousteing, by Karim Sadli
Olivier Rousteing, by Karim Sadli

Balmain x H&M

[/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]

Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M
Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M
[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Scroll to Top
Scroll to Top