Strona główna » Blog » Bądź sobą! Big Star jesień-zima 2012/2013

Bądź sobą! Big Star jesień-zima 2012/2013

Jesienno-zimowa odsłona kampanii Big Star nawiązuje do stylistyki poprzedniego sezonu: grupa modeli reprezentuje różnych  wiekiem i osobowością odbiorców marki, ascetyczne tło podkreśla różnorodność produktów kolekcji Fall Winter 2012/13 a w kreacjach layoutów pojawia się charakterystyczna czerwona przezroczysta szarfa z nazwą brandu. Nie zmienia się również główny przekaz, zgodny z filozofią marki: Wybieraj ubrania odpowiadające Twojej osobowości.

Big Star, w sezonie jesień-zima 2012/13 kontynuuje strategię wiosenno-letniej kampanii, podkreślając że zawartość szafy powinna współgrać z osobowością jej właściciela. Marka komunikuje prawo do bycia sobą w sferze wizerunku sięgając po wyrazistych modeli i wschodzące gwiazdy światowych wybiegów.

Josh Beech, znajdujący się na 11 miejscu wśród najlepszych modeli świata, był twarzą m.in. Burberry, Moschino, Diesel, Just Cavalli, John Richmond, H&M, Tommy Hilfiger, Thierry Migler, Paul&Joe, Valentino. Jego sesje ukazują się w najbardziej prestiżowych magazynach jak: Dazed & Confused, Vogue Homme, GQ, V Man, Vogue Italia. Jest on nie tylko gwiazdą modowych kampanii ale też muzyki – od 2010 roku koncertuje z zespołem „Beech”, który jesienią zagra w Polsce. Greg Nawrat to gwiazda wiosenno-letniej kampanii Gucci. Był również twarzą w lookbooku Big Star Spring Summer 2012. Zobaczyć możemy go również w reklamach CK, Ermenegildo Zegna czy Carolina Herrera. Roman Seefeld, to model niemieckiego pochodzenia na stałe mieszkający w NY. Pracował m.in. dla marek Barney’s, Boss Black, Joop, Tod’s. Wśród Pań na uwagę zasługuje na pewno Karolina Wąż, która pierwsze sukcesy w modelingu zaczęła osiągać jako 17-latka. Przełomowy w jej karierze okazał się wrzesień 2011 – to wtedy pojawiła się na wybiegach znanych marek jak np. BCBG Max Azria w Nowym Jorku, Marc by Marc Jacobs, gdzie otworzyła pokaz kolekcji. Chodziła dla Just Cavalli, Fendi, Versus, Celine w Mediolanie i Paryżu. Pozowała również do lookbooka dla Top Shop czy Jil Sander. Imponującym portfolio może pochwalić się też Paulina Wyka, która wystąpiła m.in w kampaniach reklamowych dla Diesel i Mount Blanc. Sesje z jej udziałem można zobaczyć np. we włoskiej edycji Vogue’a. Aleksandra Rogowska znana jest z pokazów wiodących polskich projektantów jak Paprocki&Brzozowski, Krystof Stróżyna, Ania Kuczynska iGosia Baczyńska. Pozowała do sesji m.in. dla Harpers Bazaar, Elle, Pani, Twój Styl i Vivy. Ponadto była twarzą kampanii Hacket, Pantene i Coca Cola.

[nggallery id=3327]

Autorem sesji imigowej jest tym razem młody angielski fotograf dorastający w Afryce Południowej – Matthew Brookes (D+V Management). Jego zdjęcia wielokrotnie gościły na łamach magazynów Vogue Paris, Vogue Germany, Vogue US, Numero Homme, GQ, Interview czy Vanity Fair. Jest autorem kampanii reklamowych dla Burberry, Cartier, Paco Rabanne, Davidoff, Strellson, Z by Zegna.
Za produkcję sesji odpowiedzialna była agencja Warsaw Creatives. Stylizacja- Paweł Marczewski; Make up- Wilson/Warsaw Creatives; Hair- Adam Szaro.

2012-09-05T11:21:30+00:005 września 2012|Moda|