Andżelika Piechowiak dla marki made by heart

Andżelika Piechowiak pojawiła się podczas wiosennej edycji FashionPhilosophy Fashion Week Poland w zupełnie nowej odsłonie. Metamorfoza wiąże się z zaangażowaniem aktorki w nowy, modowy projekt – „made by heart” projektantki Agaty Wojtkiewicz.

Kolekcja „made by heart” to propozycje dla kobiet poszukujących elegancji w wyjątkowym wydaniu. Klientki mogą wybierać spośród dziesięciu różnorodnych modeli sukienek. Koncept pozwala na indywidualną kreację fasonów i kolorów w zależności od upodobań. To od nas zależy ostateczny kształt projektu.

„Weszłam w ten projekt, bo to jest to, czego szukałam. Mogę założyć jedną sukienkę na spotkanie biznesowe, a dobierając inne dodatki wyjść w niej na premierę filmową czy teatralną wieczorem. Praktycznie, elegancko i bez straty czasu, który każdy sobie ceni. Takie dwa w jednym. I te kolory… Moim ulubionym na wiosnę i lato będzie różowy, bo w życiu nigdy za mało słodyczy.”

Andżelika Piechowiak wzięła udział w wizerunkowej sesji zdjęciowej nowej marki, prezentując wybrane modele z kolekcji. Efekty tej współpracy już niebawem zobaczymy na stronie internetowej www.madebyheart.pl, będącej jednocześnie sklepem, w którym można samodzielnie ingerować w projekt sukienki i jednocześnie ją zamówić.

Wszystkie oferowane modele sukienek wykonywane są z naturalnego jedwabiu. Ich cena zależy od fasonu i waha się w granicach 600 – 1200 zł. Kolekcja dostępna będzie od połowy maja na stronie www.madebyheart.pl.

Angelika Piechowiak 1

Angelika Piechowiak 2

Angelika Piechowiak 3

Scroll to Top
Scroll to Top