Akcja charytatywna Goshico & Magdalena Schejbal

Strona główna » Blog » Akcja charytatywna Goshico & Magdalena Schejbal

Akcja charytatywna Goshico & Magdalena Schejbal

Rusza charytatywna przedsprzedaż torebek z nowej kolekcji GOSHICO. Całkowity dochód ze sprzedaży premierowej partii czterech najnowszych modeli marki, zostanie przekazany na rzecz oddziału onkologicznego Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kacprzaka w Warszawie. Partnerką i ambasadorką akcji została Magdalena Schejbal. Torebki będzie można kupić na stronie www.goshico.com od 16 listopada do 8 grudnia lub wyczerpania zapasów.

Tegoroczna odsłona akcji, to kontynuacja działań pod wspólnym tytułem „4Kids”, które siostry GOSHICO podjęły w 2011 roku, a które zaowocowały aukcją przedmiotów przekazanych przez polskich artystów, projektantów i designerów. Dzięki uzyskanej z licytacji kwocie marka GOSHICO, w porozumieniu z Fundacją Spełnionych Marzeń, zaopatrzyła wówczas oddział onkologiczny Instytutu Matki i Dziecka na ul. Kacprzaka w Warszawie w nowe telewizory.

Również w tym roku zasadniczy cel akcji pozostaje niezmienny. Tym razem jednak siostry GOSHICO postanowiły zaprosić do współpracy Magdalenę Schejbal – aktorkę, mamę i fankę torebek marki. Tematem przewodnim akcji jest „dobry szyk”. Elegancja wyrażona nie tylko strojem czy dodatkami, ale przede wszystkim empatią i chęcią pomocy.

Na potrzeby akcji powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa z udziałem aktorki. Zdjęcia utrzymane w jasnych barwach i oszczędnych stylizacjach emanują spokojem. Naturalnie ułożone włosy, nienarzucający się makijaż i subtelny uśmiech nadają lekkości, ale również sprawiają wrażenie pewnej ulotności. Magdalena Schejbal doskonale odnalazła się w roli modelki – jest delikatna, a zarazem magnetyzuje i przyciąga uwagę. Zachowuje równowagę, prezentując torebki, ale nie zapominając o tematyce akcji.

magda_net_4

magda_net_3

magda_net_2

magda_net

Zdjęcia kampanii: Ewa Sawicka Ewalds

2018-03-14T07:53:41+00:00 10 listopada 2013|Gwiazdy|

Zostaw komentarz