Agnieszka Kaczorowska

Agnieszka Kaczorowska w kampanii marki Kari

Agnieszka Kaczorowska w sezonie wiosna/lato 2015 została twarzą marki Kari. Gwiazda wystąpiła w cyklu advertoriali w najpopularniejszych kobiecych magazynach. Współpraca z Agnieszką ma na celu zapoznanie z marką grupy docelowej, jaką są młode, śledzące trendy kobiety.

Zaprezentowane w kampanii stylizacje Agnieszki pokazują jej różne wcielenia – od pełnej uroku i energii dziewczyny po zmysłową piękność w stylu glamour. W swojej komunikacji Kari podkreśla, że odpowiednio dobrane dodatki czynią cuda – potrafią w pełni odmienić charakter stylizacji.

Kari to międzynarodowa sieć salonów obuwniczych, działająca na terenie Polski, Rosji oraz Europy Wschodniej. W Polsce Kari prowadzi 35 salonów działających w centrach i galeriach handlowych oraz sklep online www.kari.com. Kari otrzymało „Gwiazdę Jakości Obsługi” w 2014 i 2015 roku oraz „Laur Klienta Odkrycie Roku 2013” w kategorii Sieciowe Sklepy Obuwnicze. Marka przywiązuje dużą wagę do sezonowych trendów, stąd też wśród propozycji, obok ponadczasowych klasyków, znaleźć można najmodniejsze modele na każdą porę roku – w wiosna/lato 2015 są to m.in. kobiece sandałki, pastelowe baleriny, sportowe tenisówki oraz modele w inspirowane stylem lat 70.

Agnieszka Kaczorowska, tancerka i aktorka, Mistrzyni Świata w tańcach latynoamerykańskich, znana jest z występów w „Tańcu z Gwiazdami. Dancing With the Stars” w telewizji Polsat. Swój kobiecy styl prezentuje nie tylko na parkiecie, ale również w codziennych stylizacjach. Jej sposobem na modny look są akcesoria i dodatki.

Scroll to Top
Scroll to Top