Strona główna » Blog » 100% Retail & Fashion. Konferencja dla branży fashion wyprzedzająca aktualne trendy

100% Retail & Fashion. Konferencja dla branży fashion wyprzedzająca aktualne trendy

Już po raz piąty, w dniach 11-12 października 2018 w Sopocie, odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. 100% Retail & Fashion to jedyny convent marketingowy w Polsce, skupiający znane marki, specjalistów ds. PR i fashion marketingu, firmy współpracujące z branżą odzieżową oraz startupy i wschodzące brandy. Stawiamy na komunikację i praktykę, dlatego przedstawiane przez nas treści to przede wszystkim case studies. Ponadto trendy w modzie, skuteczne działania marketingowe, visual merchandising, e-commerce i influencer marketing – mówi Arieta Prusak, organizatorka wydarzenia.

Tegoroczne tematy konferencji to m.in. o globalne trendy, które kształtują przemysł odzieżowy (4F), niezbędne działania offline i online, przyciągające klientów (Medicine), Customer and Sales Experience (Risk Made In Warsaw), wpływ influencer marketingu na sprzedaż w modzie (Modny Tata) i marketing crossowy liderów Social Media w branży fashion (DeeZee). Nie zabraknie także prelekcji poświęconych nowym technologiom i rozwiązaniom wdrażanym na świecie. Ciekawi kto jeszcze przedstawi case study swojej marki? Koniecznie sprawdźcie program na stronie.

W zbliżającej się V edycji 100% Retail & Fashion skupimy się na aktualnych problemach ze świata mody z punktu widzenia marki oraz niezbędnych rozwiązaniach, dzięki którym planowanie przyszłych działań otworzy nowe ścieżki rozwoju – zapewnia Agnieszka Błażejczak.

Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań, gotowych do adaptacji w każdej marce z sektora odzieżowego. Organizatorom konferencji zależy, aby tematyka była interesująca nie tylko dla doświadczonych brandów. Przemysł odzieżowy rozwija się w ekspresowym tempie i wiele młodych marek potrzebuje skutecznych narzędzi promocji. 100% Retail & Fashion jest więc idealną okazją do nawiązania ciekawych kontaktów i przyszłościowych kolaboracji.

Potężna dawka wiedzy, która pozwoli na realizację celów sprzedażowych, a także kontakty na lata to niewątpliwa wartość wydarzenia. Co roku przekonujemy się o tym, że kontakty nawiązane podczas konferencji przekładają się na długotrwałe współprace. Nie organizujemy klasycznych wymian wizytówek, które wylądują w koszu, a stawiamy na moderowaną sesję networkingową i warsztaty ułatwiające nawiązywanie relacji – dodaje Arieta Prusak.

Warto zaznaczyć, że konferencja odbywa się w Sopocie, w Sofitel Grand Sopot, co zapewnia niewątpliwy klimat do dyskusji na temat przyszłości branży fashion.

Chętni na udział w evencie powinni się spieszyć. Już tylko do końca sierpnia możliwość zakupu biletu z 20% zniżką! Co trzeba zrobić? W formularzu zamówienia, przy swoim nazwisku wystarczy wpisać kod promocyjny, czyli nazwę dowolnej marki biorącej udział w 100% Retail&Fashion.

Więcej informacji na: www.retailandfashion.pl, www.instagram.com/retailandfashion

100% Retail & Fashion

2018-08-31T06:58:30+00:0031 sierpnia 2018|Biznes|